ח"כ ארבל על היועצת שהצטלמה עם תומכי טרור: "אירוע חמור"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ ארבל על היועצת שהצטלמה עם תומכי טרור: "אירוע חמור"

    ח"כ משה ארבל בשיחה עם 'קול חי': "כאשר מדובר ביועצת של יו"ר ועדת חוץ וביטחון – הם חשופים לכל הסודות של המדינה. מדובר באמת בשערורייה שאין כדומתה. זה דבר חמור ביותר"

    ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה ארבל מתייחס לפרשיית היועצת של יו"ר ועדת חוץ וביטחון, שנראתה מצולמת בחברת תומכי טרור: "אני פניתי כבר ביום שישי ליו"ר הכנסת וליועצת המשפטית בעניין החמור הזה. כשאני שימשתי כראש מטה השר דרעי כשהוא היה חבר קבינט – אני ומי שהיה נחשף לחומרים, היו חייבים לעבור סיווג ביטחוני מחמיר מאוד בשב"כ".

    לדבריו "גם כאשר מדובר ביועצת של יו"ר ועדת חוץ וביטחון – הם חשופים לכל הסודות של המדינה. מדובר באמת בשערורייה שאין כדומתה. זה דבר חמור ביותר", אומר ארבל בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר.

    הוא הוסיף: "בואו לא נשכח, הממשלה הזו של 'עשר מעלות ימינה', היא ממשלה שבה איבתיסאם מראענה חברה בוועדת חוץ וביטחון. מדובר באישה ששופט העליון מינץ קבע בדעת מיעוט שהיא לא ראויה לכהן כחברת כנסת בשל היותה תומכת טרור. היא חברת ועדת חו"ב באותה ממשלה, ותוסיפו את היועצת הזו של ח"כ בן ברק ומדובר כאן באמת באירוע משמעותי".

    ארבל נשאל האם לדעתו עלולה להיות כאן פגיעה בביטחון המדינה: "מספיק שישה מוטיבציה הכי קטנה שיכולה להיות, ונראה שיש – הכלים כבר נמצאים אצלה ביד. לא לחינם חברי המפלגות הערביות ויתרו במשך שנים על חברותם בוועדות הביטחוניות בגלל הדבר הזה. הם לא רצו להיות באיזה קונפליקט או דילמה. כאן העוזרת הזו נמצאת בקודש הקודשים של הביטחון של ישראל. אותי מדאיג מאוד. אדם שהיה סגן ראש המוסד היה אמור להבין לבד את הנפיצות של הדבר הזה ולברור את העוזרים שלו".

    ארבל נשאל לדעתו על הפגישה על ראש העיר בני ברק, עם השרה שקד בשבוע שעבר: "את הביקורת על זה הבעתי כבר בשבוע עבר במהלך הביקור. מדובר באיוולת. הוא טעה במהלך הזה. זה לא מכבד אותנו כציבור חרדי שרק יום לפני הביקור ראש מפלגתה אמר שצריך לצמצם את כוחם של הציבור החרדי".

    הוא התייחס לעתירה בבג"ץ בעניין הרכב הוועדות, שהוא אחד ממגישיה: "היום זה המועד להגשת ההודעה המעדכנת של הכנסת, אנחנו נודיע לבית המשפט כי אם לא ינתן פסק דין השבוע, אנחנו נמשוך את העתירה. לא יעלה על הדעת שבית המשפט יגרור רגליים ככה. שמו לב באיזו מהירות הוא נתן פסק דין בעניין אדלשטיין. תקציב המדינה עובר בינתיים וגרירת הרגליים הזו היא הלכה למעשה פסק דין לטובת הקואליציה, אם בג"ץ בחר להיות שחקן פוליטי ולא לקיים דיון אמיתי אין לנו צורך בעתירה".



    1 תגובות

    מיין תגובות