יו"ר מרכז הליכוד: "פריימריז יהיו אך ורק לקראת בחירות"

    אסתי פלד 1 Comment on יו"ר מרכז הליכוד: "פריימריז יהיו אך ורק לקראת בחירות"

    יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי אין כלל מתיחות בליכוד וכי פריימריז לא יהיו בקרוב. כץ התייחס לחרם על הוועדות בכנסת ואמר, "הטענות של החכי"ם החרדים זה ברכה לבטלה"

    צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חיים כץ יו"ר מרכז הליכוד התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן הבהיר נחרצות כי אין כלל מתיחות בליכוד ולדבריו פריימריז בליכוד יהיו אך ורק לקראת הבחירות הבאות.

    כץ הבהיר נחרצות כי כלל אין מתיחות בתוך הליכוד והוסיף, "הליכוד זאת תנועה דמוקרטית, וכמעט היחידה במפה הפוליטית. אבל אני אומר לך, לא יהיה פריימריז בקרוב, אנחנו מתרכזים בלהפיל את הממשלה. אין קבוצה בתוך הליכוד שתקום ותלך".

    כץ התייחס לקשריו עם סער ואמר, "אני חבר של סער, ויש לי פונטציאל לערוק – אבל ברור שזה לא יקרה".

    כץ התייחס למחלוקת עם הנציגים החרדים על החרמת הוועדות, "אלו שאומרים שככה לא מנהלים קואליציה, שח"כים מאיתנו לא מצביעים על חוקים – זה נכון. הטענות של הח"כים החרדים נגד החרם שלנו על הוועדות זה ברכה לבטלה, כי אין לנו סיכוי בכל מקרה לנצח יו"ר ועדה אם נהיה במיעוט. עושקים אותנו, אבל לחרדים אצה הדרך. אלקין אמר לי "החיפזון מהשטן".

    על הנקמנות של הקואליציה אמר כץ, "לא אוהב את הנקמה של הקואליציה בנו עם החקיקה, הם צריכים להיות לארג'ים אחרי שניצחו. אני חבר שלהם, אבל הצביע נגדם כי זאת לא הדרך. אני לא 'ביביסיט', לביבי יש תמיכה גדולה בליכוד והוא המנהיג" הבהיר כץ.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות