שערוריה: משרד המשפטים דרש למחוק חוב של 65 מיליון ש"ח לעידן עופר

    ישראל רובין 2 Comment on שערוריה: משרד המשפטים דרש למחוק חוב של 65 מיליון ש"ח לעידן עופר

    משרד המשפטים הורה לחברת "מקורות" למחוק חוב של 65 מיליון ש"ח למפעלי ים המלח

    מפעלי ים המלח צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד המשפטים הורה לרשות המים למחוק חוב ענק בסך כ-65 מיליון ש"ח, שצברו מאז 2017 מפעלי ים המלח בשליטת המיליארדר עידן עופר.

    בחברת "מקורות" דרשו לגבות את הכסף עבור קידוחים שבוצעו בשנים האחרונות בשטח המפעל, ואולם חברת כי"ל טענה כי התשלום עבור המים כבר כלול בתמלוגים שהיא משלמת לקופת המדינה בעבור כריית האשלג מים המלח. בסופו של דבר התקבלה עמדתה, בהסתמך על כתב הזיכיון הישן שבו היא מחזיקה מטעם המדינה.

    כשחברת "מקורות" התריעה בפני רשות המים כי עליה לגבות לאלתר את התשלום, העלו ברשות המים את האפשרות לשנות את רישום החשבונות הרשמיים – כך שאלה לא יכללו את חובות המפעלים.

    בעקבות ההחלטה של משרד המשפטים, גורם במשק הביע חשש שוויתור המדינה על חובות הענק של מפעלי ים המלח, יתגלגל לתעריף המים שמשלם כלל הציבור. כך חשף מתן חודורוב בחדשות 13.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      השחיתות ממשיכה לא חשוב איזו ממשלה שולטת ים המלח צריך לחזור למדינה ומשרד המשפטים לבטל את ההסכם עם העשיר שמחביא את הגסף שלו במקלטי מס בושה שמדינה שלא דואגת לאזרחים הוותיקים מוחקת בקלילות 65 מיליון בושה וחרפה

    2. 1

      הנושא של מחיקת החוב זה הדבר אכי מצחיק אם אזרח שכיר חייב 6500 ש"ח היה עובר גהינום ועוד מעקלים לו את החיים אבל כשמדובר בעני אביון ודל בנכסים כעידן עופר
      נוווו באמת לא ימחקו לו סכום קטן של 65 מיליון כמה הוא שווה מסכן חליפה ששכר ממשרד ממשפטים