חה"כ מוסי רז: "האופוזיציה היא חלק מתנועת BDS"

    מהדורת הבוקר No Comments on חה"כ מוסי רז: "האופוזיציה היא חלק מתנועת BDS"

    בראיון הבוקר לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן אמר חבר הכנסת מוסי רז: "אני חושב שמדובר באירוע טעון מאוד, ראש ממשלה נרצח בידי בן עוולה. ברור שלבן העוולה הזה היו תומכים רבים בימין" | " האופוזיציה מורכבת מאנשים מבוגרים מאנשים שהיו בממשלה, ולכן אין להם כוח לעבודת הכנסת ולכן הם לא בוועדות"

    מוסי רז צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת מוסי רז מסיעת מר"צ בראיון הבוקר לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "אני חושב שמדובר באירוע טעון מאוד, ראש ממשלה נרצח בידי בן עוולה. ברור שלבן העוולה הזה היו תומכים, ברור שלא כל הימין, ברור שהייתה הסתה לא של כל הימין אבל היו לו תומכים רבים בימין. לא מאשים את ביבי ולא אף חברי כנסת בימים אבל היו כאלו שהסיתו וכן יש מי שצריך לעשות חשבון נפש".

    "אני לא מזכיר בכל נאום שני את ביבי ולא אומר עד כמה שרע במדינה, אנחנו מנהלים ממשלה מורכבת בסך הכל בצורה טובה. הממשלה הזו מעבירה חוק הסדרים של עם רפורמות כלכליות רובן מבית מדרשו של הימין הכלכלי ששולט בממשלה חייבים להודות. מה יעזור שאעזוב את הממשלה? מפלגות ימין כמו של סמוטריץ', עם האמירות  היו מקיאים אותו החוצה ממפלגות באירופה" טען רז.

    רז הוסיף: "גם כלפי מחבלים רוצחים שהם מתועבים, בוא לא נייחס להם נציג בממשלה. האופוזיציה מורכבת מאנשים מבוגרים מאנשים שהיו בממשלה, ולכן אין להם כוח לעבודת הכנסת ולכן הם לא בוועדות" רז הטיח באופוזיציה שמחרימה את ועדות הכנסת: "הם מחרימים את מדינת ישראל, הם חלק מתנועת BDS".

    האזינו:



    0 תגובות