בן גביר על התקיפה מצד ח"כ עודה: "חציית קו אדום"

    מהדורת הבוקר No Comments on בן גביר על התקיפה מצד ח"כ עודה: "חציית קו אדום"

    בן גביר שוחח עם גדסי ופרידמן במהדורת הבוקר: "איפה אביחי מנדלבליט שנעלם בחצי השנה האחרונה ולא שמענו את קולו? שיקרא את התלונה שהגשתי במשטרה. אני אעקוב אחרי הדבר הזה, כי לא יכול להיות שחבר כנסת ירים ידיים"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר והתייחס לתקרית אתמול, בה ח"כ עודה דחף אותו. בפתח הריאיון הוא נשאל מדוע הגיע לשם: "ראיתי שיש עלייה לרגל למחבל הזה. הגעתי כדי לראות שלא מפנקים אותו ולא נותנים לו תנאי גן עדן. הוא מחבל. שואלים אותי מה עשית שם – למה לא שואלים את איימן עודה ואחמד טיבי מה הם עושים שם?"

    בן גביר התרעם: "חבר כנסת תקף חבר כנסת. הרי אם זה היה הפוך ואני הייתי התוקף כל המדינה הייתה על הרגליים". הוא הבהיר כי לעודה אין חסינות על מעשה כזה: "החסינות היא על מילוי תפקידו של חבר כנסת, לא על מכות".

    בן גביר מתח ביקורת על היועץ המשפטי לממשלה: "איפה אביחי מנדלבליט שנעלם בחצי השנה האחרונה ולא שמענו את קולו? שיקרא את התלונה שהגשתי במשטרה. אני אעקוב אחרי הדבר הזה, כי לא יכול להיות שחבר כנסת ירים ידיים".

    "אדרבה", הוסיף בן גביר "אם יגידו שלכל חברי הכנסת מותר להיות אלימים בחסות החסינות, אז סבבה – אבל אם אסור להם להיות אלימים, כמו שאני חושב – אז צריך לעמיד אותו לדין".

    הוא התייחס לדבריו של יו"ר הכנסת אמש: "מיקי לוי יאשים את האופוזיציה בכל דבר. מה שהיה אתמול זה קו אדום. אני מאשים את יאיר לפיד שיום לפני זה עומד מעל דוכן הכנסת והסית. מילים יכולות להרוג".



    0 תגובות