"תנופה" ברמה: חברת התחבורה הציבורית החדשה החלה לפעול בבית שמש

    עפר גדנקן No Comments on "תנופה" ברמה: חברת התחבורה הציבורית החדשה החלה לפעול בבית שמש

    חברת התחבורה הציבורית "תנופה" החלה היום את פעילותה בבית שמש ובישובים מבשרת ציון, הר אדר, אבו גוש, מטה יהודה וקריית יערים עם השקת קווי התחבורה המחברים את בית שמש לבירה וליישובי פרוזדור ירושלים. מנכ"ל תנופה מיכה קופילובסקי סיפר על ההתרגשות בקרב העובדים והבטיח, "נפעל להביא לענף סטנדרטים חדשים של שירות וזמינות בתחבורה הציבורית".

    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית שמש מתחברת לעידן חדש של תחבורה. אחרי היערכות של חודשים רבים החלה הבוקר, (שלישי) חברת התחבורה הציבורית תנופה להפעיל את צי האוטובוסים החדיש בקווי בית שמש המחברים את העיר לירושלים, קריית יערים, מבשרת ציון, הר אדר, אבו גוש ומטה יהודה. החברה מפעילה בשלב זה את הקווים במתכונת זהה למפעיל הקודם אך בהמשך היא צפוייה לשדרג את מסלולי הנסיעה ותדירות השירות, כדי להנגיש ולחבר את התחבורה הציבורית בבית שמש לרווחת התושבים.

    הבוקר השיקה הנהלת "תנופה" בראשות המנכ"ל מיכה קופוליבסקי את קווי השירות השונים תוך מתן דגש לסטנדרטים מוקפדים של שירות למען ציבור הנוסעים. "אנחנו מאמינים ביכולת של תנופה לחזק את דיוק לו"ז קווי השירות ואיכות הנסיעה הכוללת, תוך דגש על איכות צי האוטובוסים ושירותיות כח האדם שמפעילה החברה", אמר מנכ"ל החברה.

    ב"תנופה" נערכו כאמור להענקת השירות בקווים הרלוונטיים ומעמידים לרשות הציבור מוקד שירות שיאפשר העברת פניות ומתן מענה לכלל צורכי הנוסעים, לצד כלל ערוצי השירות הנוספים. המוקד זמין לציבור בחיוג מקוצר ל-*8797.

    ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית יעקב נתניהו: שיפור השירות העירוני שהחל היום בעיר בית שמש ויישובי פרוזדור ירושלים בא לידי ביטוי בחידוש צי האוטובוסים לטכנולוגי וידידותי לסביבה ובחיבור יושבי פרוזדור ירושלים (כפר מנחם, כפר הרי"ף, רבדים, שדות מיכה, תירוש וגפן) לשירות מתקדם ויעיל להגעה לתחנת הרכבת.

    הרשות הארצית לתחבורה ציבורית פועלת לממש את חזונה של שרת התחבורה מרב מיכאלי לתחבורה ציבורית יעילה שעונה על צרכי הנוסעים והנוסעות. מדובר בצעד ראשון מדרך ארוכה שבסופה יהיה שירות עירוני ואזורי בסטנדרטים גבוהים שיציב אלטרנטיבה ראויה לשימוש ברכב הפרטי. הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ומשרד התחבורה פועלים בשיתוף פעולה מלא עם ראשי היישובים באזור בכדי להבטיח השתלבות מיידית של חברת תנופה.



    0 תגובות