חברי הציונות הדתית בשער שכם: "הריבונות לא יכולה להיות שבויה בידי עבאס"

    איתי גדסי No Comments on חברי הציונות הדתית בשער שכם: "הריבונות לא יכולה להיות שבויה בידי עבאס"

    חברי סיעת הציונות הדתית הגיעו לסיור בשער שכם, על רקע ההתפרעויות הקשות כנגד יהודים וכוחות הביטחון במקום בשבועיים האחרונים

    חברי מפלגת הציונות הדתית בשער שכם צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הפרעות והאלימות של מחבלים ערבים בשער שכם, חברי הכנסת מסיעת 'הציונות הדתית' הגיעו היום (רביעי) לבחון מקרוב את ההיערכות המשטרתית והביטחונית בשער שכם. לסיור הדיעו יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ, ח"כ מיכל וולדיגר, ח"כ אורית סטרוק, ח"כ שמחה רוטמן וח"כ אופיר סופר וח"כ איתמר בן גביר לשער שכם.

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בסיור: "הריבונות בירושלים לא יכולה להיות שבויה בידיו של מנסור עבאס. הגענו לפה כי מדי ערב יהודים עוברים תקיפות והתנכלויות בעיר הבירה. ההתרפסות של בנט מול מנסור עבאס והתנועה האיסלאמית מובילה לאובדן המשילות על אזורים נרחבים בכל רחבי הארץ".

    לדבריו של סמוטריץ', "הפורעים מבינים שהממשלה מוגבלת ביכולתה לפעול נגדם והם מנצלים זאת לקבוע עובדות בשטח. זה קורה בכל הערים, בנגב, בערים המעורבות ועכשיו גם בנסיון להפקיע את זכותנו על העיר ירושלים ולחלק דה פקטו את ירושלים. אנחנו כאן כדי להגיד לפורעים והטירוריסטים הערבים לא יקרה".

    יו"ר הציונות הדתית אמר לכוחות הביטחון, "מחזקים את השוטרים ושוטרי מגב במלחמה ללא פשרות בטרור. ירושלים שלנו, של עם ישראל לנצח נצחים ולא ניתן לפורעים לפגוע בבירתנו הנצחית".

    ח"כ בן גביר מסר: 'הבא להורגך השכם להורגו', שוטרים שמרגישים מאוימים ויש חשש לחייהם, צריכים לפעול ביד קשה ובמידת הצורך גם לירות. צריך לתת לשוטר שהיה באוטובוס גב לירות בפורעים, משטרת ישראל חייבת להיות בעל הבית בשטח ואם המשטרה רוצה היא יכולה לעשות זאת".



    0 תגובות