החורף בפתח: חצי מיליון לקוחות הקופה כבר התחסנו נגד שפעת

    אתר קול חי No Comments on החורף בפתח: חצי מיליון לקוחות הקופה כבר התחסנו נגד שפעת

    מבצע התחסנות נגד שפעת ענק בכללית: חמש מאות אלף איש כבר השתתפו במבצע הענק של כללית לעידוד ההתחסנות של הציבור נגד שפעת | החיסון הניתן אף בתרסיס, ידידותי לילדים | רונית וייזר מנהלת המחלקה לבריאות ומניעה אגף סיעוד בקהילה בכללית: "שפעת אינה מחלה קלה"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשנגיף הקורונה עדיין כאן ומבצע החיסונים בעיצומו, יצאה כללית בימים האחרונים בקמפיין ענק לזמן את אוכלוסיות היעד להתחסן נגד מחלת השפעת בהקדם האפשרי. לפי נתוני כללית, נכון להיום, חצי מיליון לקוחות כללית כבר נענו לקריאה והתחסנו.

    לקראת עונת הסתיו והחורף שמתאפיינות בעליה בתחלואת שפעת, רכשה כללית כמות גבוהה של חיסוני שפעת לטובת חיסון כלל הלקוחות. לפי הנחיית משרד הבריאות ניתן לתת את חיסון השפעת יחד עם החיסון כנגד קורונה בו זמנית, ואין צורך בהמתנה של פרק זמן כלשהו בין שני החיסונים.

    "לעיתים נוטים להתייחס לשפעת כאל מחלה לא סימפטית אך לא מסוכנת מדי. זו טעות לחשוב ששפעת היא מחלה קלה" מסבירה גב' רונית וייזר מנהלת המחלקה לבריאות ומניע אגף סיעוד בקהילה של כללית.

    אוכלוסיית היעד להם מיועד החיסון, הינם ילדים מגיל חצי שנה ועד גיל 5, מבוגרים מגיל 50 ובמיוחד מגיל 65, נשים הרות, אנשים עם מחלות לב, ריאה, סכרת, כבד, מחלות כרוניות ועוד. מומלץ להתייעץ עם רופא משפחה.

    כבכל שנה החיסון מותאם עבור זני הנגיף הנפוצים באותה שנה בעולם כאשר השנה החיסון מותאם עבור ארבעה זנים של נגיף השפעת, בנוסף לחיסון הרגיל המתקבל באמצעות זריקה בשריר הזרוע ישנה אפשרות נוספת לקבלת החיסון באמצעות תרסיס לאף, אפשרות זו מותאמת רק לאנשים מגיל

    שנתיים ועד גיל חמישים, בנוסף לאחר בדיקות ומחקרים אין מניעה לבצע את חיסון השפעת במקביל לחיסון הקורונה.

    לדברי הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית "כבכל שנה נערכת כללית לקראת החורף ופועלת למנוע תחלואה והתפשטות של מחלת השפעת. לצד ההתגייסות למאבק בקורונה, אנו פועלים להנגיש ולהסביר גם את שירותי הרפואה המונעת בשאר התחומים. אנו קוראים לכולם להקדים ולהתחסן כדי לקיים את מצוות ונשמרתם מאד לנפשותיכם"



    0 תגובות