בכפוף לשימוע: סגן ראש מח"ש, משה סעדה – יפוטר מתפקידו

    אליהו גרין 1 Comment on בכפוף לשימוע: סגן ראש מח"ש, משה סעדה – יפוטר מתפקידו

    סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים, עו"ד משה סעדה יפוטר מתפקידו בכפוף לשימוע שייערך לו. זאת, על רקע היריבות בינו לראש המחלקה ופעילותו נגדה

    משרדי המחלקה לחקירות שוטרים צילום: Renkin Fenton/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליט המדינה, עמית אייסמן הודיע לסגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים, משה סעדה על פיטוריו בכפוף לשימוע. זאת בשל "אי התאמה". כך פרסם העיתונאי אביעד גליקמן בערוץ 13.

    במשרד המשפטים טוענים כי סעדה לא קיבל את עובדת אי מינוי לראש המחלקה, ומאז פועל נגד המחלקה והעומדת בראשה. על פי הנטען ולפי הפרסום בערוץ 13, פעולותיו של סעדה הביאו למשבר אמון חריף שלא מאפשר המשך עבודה משותפת. בהודעה שקיבל סעדה על השימוע המתוכנן לקראת פיטוריו, פורטו שורת הסיבות והפרשות שבגינן הוחלט על פיטוריו.

    בסביבתו של סעדה טוענים כי הוא בחר לייצג את האינטרס הציבורי של לוחמה בשחיתות וזו הסיבה שהוא סובל במשך שנים מהתנכלות ומהתעמרות מצד ראש מח"ש, קרן בר מנחם. סעדה מתכוון להתייצב לשימוע ולהציג את טיעוניו.

    עו"ד עודד סבוראי ממשרד סבוראי, שחם-שביט, המייצג את עו"ד סעדה, מסר בתגובה, כי לטענת עו"ד סעדה, "מאז שראשת מח״ש הנוכחית, עו״ד קרן בר מנחם, מונתה לתפקידה, מח״ש אינה מתפקדת כזרוע עצמאית של משרד המשפטים אלא מיישרת קו עם משטרת ישראל. עו״ד סעדה בחר לייצג את האינטרס הציבורי של לוחמה בשחיתות המשטרתית ולכן הוא סובל במשך שנים מהתנכלות ומהתעמרות של מנהלת מח״ש ושל צמרת משרד המשפטים. בכוונת עו״ד סעדה להתייצב לשימוע ולהציג את טיעוניו עד למיצוי ההליך והוא יעשה כן כנאמן הציבור".

    סגן ראש מח"ש עו"ד סעדה עתר לבג"ץ: לעצור את כינוס וועדת האיתור



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אשריך משה סעדה. צדיק בתוך סדום של מצדיקי רוצחי אהוביה סנדק.
      ה' עמך גיבור החיל, אל תירא ואל תחת.