דרעי בכנסת: "אנחנו הנאורים, האליטות, ישראל היפה – צביעות מקוממת"

    אבי רבינא No Comments on דרעי בכנסת: "אנחנו הנאורים, האליטות, ישראל היפה – צביעות מקוממת"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בנאום כואב תקף במליאה את ההתנשאות של חברי הקואליציה על החרדים והדתיים, על רקע שוד הקופה הציבורית חסר התקדים שביצעו בתקציב הנוכחי

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההסחטנות חסרת התקדים בכספים הקואליציוניים, שחילקה הקואליציה לכל ח"כ כדי שיצביע בעד התקציב, כזכור ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד תקף בחריפות את הנוהג המדובר והבטיח שהוא יפסיק עם הנוהג, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי נאם היום (רביעי) בעאב במליאת הכנסת בו התקומם על הצביעות של חברי הקואליציה.

    בפתח דבריו אמר דרעי, "בכדי להשכיח ולהסתיר את הביקורת העצומה על חלוקת הכספים הקואלציוניים, הבוקר הטיח ח"כ יוראי להב שקרים בראיון לגל"צ כשאמר: "השינוי הגדול הוא ביעדים – אנחנו מעבירים את הכספים למטרות חברתיות. תאר לך לאן דרעי, ליצמן, סמוטריץ' ובן גביר היו מעבירים את הכספים האלה" ציטט דרעי.

    דרעי תקף את התנשאות המכוערת ואמר, "סיעת ש"ס בראשותי העבירה במשך השנים האחרונות מליארד ש"ח מכספים הקואליציוניים אשר יועדו להורדת המע"מ בתחבורה הציבורות והורדת מחירי המים. מהלך חברתי שלא היה כמותו – לכלל האוכלוסייה בישראל".

    דרעי תקף את שוד הקופה הציבורית ואמר, "הממשלה הנוכחית אישרה בישיבתה האחרונה תוספת של 2 מיליארד שקלים תוספת קואלציוניית, וועדת הכספים מחלקת חצי מיליארד שקלים".

    דרעי תקף את ימינה ואמר, "סיעת ימינה מתפארת שהכניסה 153 מיליון שקלים כספים קואליציוניים לבסיס התקציב של הממ"ד כשבאותה עת, הכספים של מוסדות החינוך החרדי הוחרגו ולא הוכנסו. החוו"ד המשפטית שמאשרת את הכנסת הממ"ד תואמת גם לחינוך החרדי, אולם סיעת ימינה מגלגלת עיניים עם שקרים. זו צביעות" הטיח ח"כ דרעי.

    דרעי הבהיר כי בניגוד לתדמית שהתקשורת מנסה להדביק, "סיעת ש"ס פעלה לטובת הכלל, המגמה והרצון להדביק לנו תווית שלילית שקר ביסודה".

    דרעי תקף את הצביעות שחצתה כל גבול בממשלה הנוכחית ואמר, "ניסיונות הקואליציה להטיל רפש באחרים ולהעמיד פנים שהינם פועלים ביושרה. לומר, אנחנו הנאורים, האליטות, ישראל היפה ואילו השסניקי"ם מעבירים את הכספים הקואליציוניים למטרות אישיות – צביעות מקוממת".



    0 תגובות