ח"כ סטרוק חשפה: חוק החשמל יחול על מבנים שהוצא נגדם צו הריסה

    איתי גדסי No Comments on ח"כ סטרוק חשפה: חוק החשמל יחול על מבנים שהוצא נגדם צו הריסה

    סטרוק מחתה כנגד הענין ויו"ר הוועדה, ח"כ וואליד טהאא מרע"מ הוציא אותה מהדיון. סטרוק: "החוק יאפשר לחבר לחשמל בתים עם צו הריסה שיפוטי. בני בגין יושב שם, שומע ושותק. טוב, זה לא עמונה ולא נתיב האבות. אז לא נורא"

    אילוסטרציה צילום: רגבים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית, גילתה במהלך הדיון בוועדת הפנים על חוק החשמל, שהוא יחול גם על מבנים במגזר הערבי שנגדם יש צו הריסה. סטרוק מחתה כנגד הענין ויו"ר הוועדה, ח"כ וואליד טהאא מרע"מ הוציא אותה מהדיון.

    הצעת חוק החשמל מבקשת להתיר חיבור לחשמל של מבנים בלתי חוקיים ורלוונטית בעיקר למגזר הערבי והבדואי. כעת, לטענת ח"כ סטרוק מתברר כי החוק יחול אף על בתים כנגדם הוצא צו הריסה שיפוטי.

    סטרוק כתבה לפני זמן קצר: "למה וואליד טאהא טאטא אותי החוצה מועדת הפנים? כי חשפתי חלק מהאמת שהוא מנסה לטאטא ולהסתיר מתחת לשטיח. חלק מהאמת על חוק החשמל: החוק יאפשר לחבר לחשמל בתים עם צו הריסה שיפוטי. בני בגין יושב שם, שומע ושותק. טוב, זה לא עמונה ולא נתיב האבות. אז לא נורא".

    יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לאירוע: "‏מה שקורה עכשיו בוועדת הפנים בראשותו של וואליד טאהא הוא פשוט הזוי. באמצעות שורה של תרגילי נוסח והטעיה "חוק החשמל" מתברר כישרא-בלוף שמבקש לנתק למעשה בין הליכי התכנון וההסדרה לחיבורי חשמל ויביא להלבנת עשרות אלפי בתים לא חוקיים ולחיבורם לחשמל גם בלי שהם בדרך להסדרה. איילת שוב משקרת".



    0 תגובות