מכה ל'יוניליוור': ניו יורק תמשוך השקעות בעשרות מיליוני דולרים

    צבי טסלר No Comments on מכה ל'יוניליוור': ניו יורק תמשוך השקעות בעשרות מיליוני דולרים

    הודעתה של מדינת ניו יורק לפיה תמשוך קרנות פנסיה בשווי של 111 מיליון דולרים, היא מכה קשה נוספת שסופגת יוניליוור מאז ההחלטה הלא חוקית שביקשה לקדם בן אנד ג'ריס העולמית

    גלידות בן אנד ג'ריס צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מדינת ניו יורק מצטרפת הבוקר (שישי) לשורה מתארכת של מדינות בארה"ב שהודיעו כי יחילו על יוניליוור את חוק החרם המקומי, זאת בעקבות החלטת חברת בן אנד ג'ריס העולמית, אשר בבעלותה של יוניליוור, שלא לאפשר מכירה והפצה של המותג בשטחי יהודה ושומרון.

    הודעתה של מדינת ניו יורק לפיה תמשוך קרנות פנסיה בשווי של 111 מיליון דולרים, היא מכה קשה נוספת שסופגת יוניליוור מאז ההחלטה הלא חוקית שביקשה לקדם בן אנד ג'ריס העולמית, כששוק ההון מגיב באופן ישיר להודעות ההולכות ומתווספות של מדינות שמושכות השקעות מהתאגיד הענק, מה שהביא לצלילה ברורה במחירי המניה בחודשים האחרונים.

    שר החוץ יאיר לפיד התייחס לכך: "‏מברך ומודה למדינת ניו יורק שנענתה לבקשתנו ומשכה 111 מיליון דולר מהשקעותיה בחברת בן אנד ג׳ריס בגלל החרם על ישראל. נמשיך להלחם ב-BDS ובאנטישמיות בכל מקום וללא היסוס".

    מנכ"ל וזכיין בן אנד ג'ריס ישראל, אבי זינגר מסר: "ככל שעוברים הימים ברור לכולם, ובעיקר ליוניליוור שאנטי ישראליות, והפעלת מדיניות שמשרתת את תנועות החרם והשנאה נגד מדינת ישראל היא שגויה, אסורה ולא כלכלית".



    0 תגובות