בני גנץ משבח את ליברמן: "דאג להביא תקציב מאוזן ואחראי"

    איתי גדסי No Comments on בני גנץ משבח את ליברמן: "דאג להביא תקציב מאוזן ואחראי"

    שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ שיבח את שר האוצר ליברמן על זירוז התהליכים בתקציב המדינה ותקף את נתניהו ומפלגות הימין, "קיבלנו ניסיון של ראש הממשלה הקודם נתניהו ושותפיו, להמשיך ולגרור את ישראל לשיסוי, ולעוד מערכת בחירות"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ התייחס היום (רביעי) בישיבת סיעת כחול לבן על העברת תקציב המדינה הצפוי הערב לעלות להצבעה ואמר, "נכנסנו לממשלה הקודמת כי חשבנו שבעת צרה, כל הישראלים ערבים זה לזה ושנדרש תקציב מדינה שיאפשר צמיחה והתמודדות עם הקורונה".

    "במקום זה, קיבלנו ניסיון של ראש הממשלה הקודם נתניהו ושותפיו, להמשיך ולגרור את ישראל לשיסוי, ולעוד מערכת בחירות, אך ורק מאינטרסים אישיים ומשפטיים. זה היה ניסיון חטיפה של אזרחי המדינה וצורכיהם" האשים גנץ.

    גנץ שיבח את ליברמן ואמר, "שר האוצר ליברמן שבתקופה קצרה דאג להביא תקציב מאוזן ואחראי ביחד עם ראש הממשלה וכלל השרים. אני רואה בהעברת התקציב ניצחון אישי לי, ניצחון לכחול לבן וניצחון לחברה הישראלית כולה מול מי שביקש למנוע תקציב מאזרחי ישראל. מי שניסה לפעול נגד האינטרסים של מדינת ישראל יושב כעת באופוזיציה, ומי שרוצים לקדם את האינטרסים של ישראל נמצאים בקואליציה ובתפקידי מפתח" אמר יו"ר כחול לבן.

     



    0 תגובות