פוענח הירי לעבר ביתו של ניצב חכרוש, הפרקליטות הגישה הצהרת תובע

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פוענח הירי לעבר ביתו של ניצב חכרוש, הפרקליטות הגישה הצהרת תובע

    הפרקליטות הגישה הצהרת תובע כנגד שני חשודים האחד תושב כנא בן 33 והשני תושב חיפה בן 21 בחשד כי ביצעו ירי אל עבר ביתו של ניצב חכרוש בכפר כנא לפני כחודשיים

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי לאחר חודשיים של חקירה מאומצת של ימ"ר צפון ושירות הבטחון הכללי, פרקליטות מחוז צפון הגישה הצהרת תובע כנגד שני חשודים האחד תושב כנא בן 33 והשני תושב חיפה בן 21 בחשד כי ביצעו ירי אל עבר ביתו של ניצב חכרוש בכפר כנא לפני כחודשיים.

    מהחקירה עלה כי החשודים הגיעו בליל ה-10 לספטמבר לביתו של ניצב חכרוש ברכב של החשוד מחיפה כאשר החשוד השני תושב כנא יצא מהרכב כשהוא רעול פנים ופתח בירי מנשק אוטומטי אל עבר שער החניון של הבית וגרם לו נזק.

    חוקרי הימ"ר והשב״כ ביצעו שורה ארוכה של פעילות מודיעיניות ומבצעיות אשר הביאו לזיהוי החשודים ולמעצרם תוך זמן קצר על ידי ימ״ר צפון, השב״כ ולוחמי מג״ : האחד נעצר בביתו והשני כשחזר ארצה מחופשה.

    לאור ממצאי החקירה שהצביעו כי הירי לא בוצע על רקע לאומני שב״כ סיים את חלקו בחקירה והחקירה המשיכה בניהולה של משטרת ישראל.

    חומרי החקירה שגובשו על ידי משטרת ישראל הועברו לפרקליטות מחוז צפון שהגישה היום הצהרת תובע כנגד החשודים ובהתאם לבקשת המשטרה בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצר החשודים עד ליום חמישי.

    מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה שימוש בירי ואלימות כאמצעי להפעלת טרור ופחד כנגד אזרחים ועושה הכל כדי להביא את האשמים לדין. כאשר טרור זה מופעל כנגד משרתי מערכת אכיפת החוק, סמלי שלטון ונבחרי ציבור – הדבר מסכן לא רק את חיי המאוימים וסביבתם אלא את שלטון החוק כולו. כל פגיעה או ניסיון פגיעה בסמלי שלטון ומדינה יזכו לתגובה מהירה וחמורה מכלל גורמי הביטחון".



    0 תגובות