יו"ר רע"מ נפגש עם מלך ירדן: יש להקים מדינה פלסטינית על גבולות 67

    שלמה ריזל No Comments on יו"ר רע"מ נפגש עם מלך ירדן: יש להקים מדינה פלסטינית על גבולות 67

    חסר תקדים: יו"ר רע"מ מנסור עבאס נפגש עם מלך ירדן בארמונו ברבת עמון, השניים דנו על הסוגיות הפלסטיניות וקידום השלום על בסיס הקמת מדינת פלסטינית בקווי 67, זכויות המוסלמים והנוצרים על הר הבית. עבאס שיבח את מלך ירדם על עמידתו לצד העם הפלסטיני בירושלים

    צילום: סוכנות הידיעות הירדנית
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפקדת יחסי ישראל בידי עבאס: בידיעת ראש הממשלה בנט, יו"ר רע"מ מנסור עבאס נפגש היום (שלישי) עם מלך ירדן בארמונו ברבת עמון, השניים דנו על זכויות העם הפלסטיני בישראל ועל קידום פיתרון מדיני על קווי גבולות 67. השניים פרסמו בהודעה כי ירושלים מקודשת אך ורק למוסלמים ולנוצרים.

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו הגיב להודעה על הפגישה וכתב, "בנט ממשיך במכירת החיסול של ישראל".

    לשכת המלוכה בירדן מפרסמת באופן רשמי כי מלך ירדן, עבדאללה השני, נועד היום עם יו"ר מפלגת רע"מ, מנסור עבאס, בארמונו ברבת עמון. במהלך הפגישה השניים דנו בהתפתחויות בשטחים הפלסטיניים ובדרכים לקדם את תהליך השלום. מלך ירדן הדגיש את עמידתו לצד האחים הפלסטיניים במאמצם להשיג את זכויות הצודקות והלגיטימיות.

    הוא הדגיש כי את הצורך לכונן שלום צודק וכולל על בסיס פתרון שתי המדינות, שיבטיח את הקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית בקווי' 67 שבירתה מזרח ירושלים. מלך ירדן הדגיש כי ירדן ממשיכה להשקיע את מירב המאמצים כדי להגן על המקומות הקדושים לאסלאם ולנצרות בירושלים מתוקף האופטרופסות ההאשמית.

    במקביל יו"ר מפלגת רע"מ, מנסור עבאס, שיבח את עמדותיו של מלך ירדן ביחס לסוגיה הפלסטינית ואת מאמצי ירדן לשמור על הסטטוס קוו בירושלים ואת תמיכתו בעמידה האיתנה של תושבי מזרח ירושלים. הוא הביע הערכה למה שירדן מעניקה לערביי ישראל בייחוד במה שקשור לחינוך ועלייה לרגל למכה. בפגישה גם נכח שר החוץ הירדני, איימן א-ספדי, והרל"ש של המלך, ג'עפר חסאן.

     



    0 תגובות