מסין תבוא בשורה לשוק הרכב החרדי? החשמלית החדשה בשוק המשפחתיות

    שלמה ריזל No Comments on מסין תבוא בשורה לשוק הרכב החרדי? החשמלית החדשה בשוק המשפחתיות

    אחרי יונדאי וקיה הקוריאניות ואחרי MG הסינית, היא חברה סינית אחרת בשם ג'ילי. החברה מציעה את הקרוסאובר החשמלי של GEELY עם טווח נסיעה של עד 460 ק"מ, לצד יכולת טעינה מהירה של 20% עד 80% ב-38 דקות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולם הרכב הולך ומשתנה במהירות מול עינינו והמילה האחרונה בו היא המכוניות החשמליות שהולכות ונראות בהמוניהן בכבישי ישראל.

    המכונית המוכרת ביותר בהקשר זה היא כמובן הטסלה, אבל מתברר שהמלחמה על כל רוכש פוטנציאלי חורכת גם את עולם הרכבים המשפחתיים ומציגה מתחרות הולמות גם בסגמנט שעלות המכוניות בו נאמדת ב-140 אלף שקלים.

    מי שנכנס עכשיו לתמונה, אחרי יונדאי וקיה הקוריאניות ואחרי MG הסינית, היא חברה סינית אחרת בשם ג'ילי. אבל בעוד MG נחשבת לחברה בבעלות ממשלתית סינית, ואיכות מוצריה סטנדרטיים, החברה החדשה היא חברה פרטית, ולא רק זאת – היא מחזיקה בבעלותה את מותג וולוו, כך שמדובר בחברה עם תוצרים מהשורה הראשונה.

    מי שעשה יד אחת עם הסינים היא יבואנית טויוטה היפנית בישראל, יוניון מוטורס, שרצתה גם היא להיכנס לשוק. עד כמה ישראל היא שוק חשוב עבור הסינים תעיד העובדה שמנכ"ל ג'ילי הסיני הגיע במיוחד לישראל לצורך ההשקה.

    הקרוסאובר החשמלי של GEELY מציע טווח נסיעה של עד 460 ק"מ, לצד יכולת טעינה מהירה (20% עד 80% ב-38 דקות);

    ה-Geometry C יוצע עם סוללות בקיבולת של kWh 53  ו70 kWh-, המעניקות טווח של 350 ק"מ ו- 460 ק"מ בהתאמה (WLTP), הספק מרבי של 204 כ"ס, מומנט של 31.6 קג"מ;

    הדגם יוצע ברמת אבזור גבוהה בשני גדלי הסוללה, ויכלול מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, מערכת מולטימדיה 12.3" חדשנית, מערכת שמע איכותית BOSE, גג פנורמי ענק ועיצוב חלל פנים מתקדם;

    עם מכירות של מעל מיליון רכבים בשנה, GEELY Auto מותג הרכב הנמכר ביותר בסין ב-4 השנים האחרונות, מושק היום בישראל עם דגם הקרוסאובר החשמלי החדש – ה-Geometry C. הרכב ישווק בישראל החל מהחודש וייהנה ממערך השירות והתמיכה של קבוצת יוניון מוטורס.

    קבוצת GEELY Holdings מנהלת פורטפוליו מותגים בינלאומי רחב, הכולל את: GEELY Auto, Lynk & Co Geometry, Volvo Cars, Polestar, Lotus , LEVC, Proton Zeekr, ועוד. הקבוצה משלבת בתוכה מגוון רחב של השקעות בתחומי רכב, טכנולוגיה ופינטק. GEELY Holdings מעסיקה כ-50 אלף עובדים, מחזיקה ב-12 מפעלים וב-5 מרכזי מו"פ בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה. כמו כן מחזיקה GEELY במרכזי עיצוב בשנחאי, גטנבורג, ברצלונה, קליפורניה וקובנטרי.

    GEELY Auto, מקבוצת GEELY Holdings, הינו מותג הרכב הנמכר ביותר בסין ב-4 השנים האחרונות, כאשר גם במחצית הראשונה לשנת 2021 מכרה החברה מעל ל-630 אלף רכבים ומובילה את המכירות בשוק הרכב הסיני.

    החברה נמצאת ברשימת 10 קבוצות הרכב המובילות בעולם בעלות ערך המותג הגבוה ביותר, עפ"י Brand Finance הבריטית – ובכך הופכת לקבוצת הרכב הסינית היחידה ברשימה. בשנת 2021 ציינה השיג נוסף כאשר הצטרפה GEELY לארגון התקנים האיכותי לרכב IATF – כחברה האסיאתית הראשונה.

    בשנת 2010 רכשה GEELY את חברת הרכב השבדית Volvo, וכמו כן היא מחזיקה בכ-10% מחברת Daimler (מרצדס),  ו-50% ממותג המיני Smart.

    רונן יבלון, מנכ"ל GEELY ישראל, אמר: "בפגישות הרבות שניהלנו עם היצרן, שמחנו לגלות פרטנר אמיתי בעל רמת מחויבות אדירה להחדרת המותג לקהל הישראלי. ניכר כי הושקעה מצידו מחשבה רבה וירידה לכל הפרטים הקטנים הקשורים לרכב, במטרה להנגישו לצרכן  הישראלי: החל מרמת העיצוב הגבוהה, המשך באבזור העשיר ובטכנולוגיה המתקדמת שמאפיינת את מערכות הבטיחות ברכב, וכלה בטווח הנסיעה וקיבולת הסוללה המאפשרים חוויית נהיגה שקטה ובטוחה".

     



    0 תגובות