ערבות הדדית למען הקהילה

    עפר גדנקן 1 Comment on ערבות הדדית למען הקהילה
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצל מגפת הקורונה וההשפעות שלה על כלל האוכלוסייה, יוזמת מכבי פרויקט ייחודי ובלעדי של ערבות הדדית ונתינה למשפחות שבני משפחתם מרותקים לביתם ואין באפשרותם לצאת מהבית או מאושפזים בבתי החולים.

    היוזמה הייחודית שיוצאת לדרך לראשונה בישראל הגיעה לאחר שהנהלת מכבי שירותי בריאות בחנה את בקשת עמותת 'ערבות הדדית בתוך המשפחה' וכאשר נבדקו כל ההלכים המשפטיים והחוקים לסייע לחולים המרותקים לביתם, למאושפזים בבתי החולים ולאנשים שנמצאים בתהליכי שיקום רפואי.

    מכבי שירותי בריאות תעניק אלפי מחשבים, מסכים, מצלמות ומדפסות שיצאו מכלל שימוש מקצועי עבור הקופה ועדיין ראויים לשימוש, לעמותת 'ערבות הדדית בתוך המשפחה' אשר תכשיר אותם לשימוש חוזר ותתרום אותם לחולים, משתקמים, מאושפזים ומרותקי בית כדי שיוכלו להמשיך בשגרת עבודה ולימודים גם בשעת חוליים.

    בנוסף, מכבי ועמותת 'ערבות הדדית בתוך המשפחה' תעמיד לרשות השוהים בבתי החולים עמדות מיוחדות שיאפשרו להם לקבל פקסים ודואר אלקטרוני לצורכי הרפואה ולתועלת הנזקקים לכך בימי שהותם בבתי החולים או במרכזי הרפואה הגדולים ברחבי הארץ.

    ר' משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי מציין בגאווה: "פרויקט זה עלה כרעיון לפני כשנה ע"י יו"ר עמותת 'ערבות הדדית בתוך המשפחה' הרב אלחנן מלכה ואביו עו"ד שמריהו מלכה ולאחר עבודה מאומצת בשיתוף הלשכה המשפטית, אגף משאבי אנוש ואגף התקשורת של מכבי, זכינו לצאת דרך עם הפרויקט הייחודי והבלעדי הזה".

    מנהלת הפרויקטים במחלקה החרדית הגב' מיכל צרפי מציינת אין סיפוק גדול מזה לראות לאחר עמל של שנה שהמיזם החשוב הזה יוצא לדרך ולא בכדי נתנו לזה את השם ערבות הדדית למען הקהילה, אני בטוחה בכך שבע"ה נצליח להטיב עם המרותקים בבית או בבתי החולים ולהעניק להם את הכלים להמשיך בשגרת החיים גם בהיותם מרוחקים מסביבה בנסיבות אלו.

    יו"ר עמותת 'ערבות הדדית בתוך המשפחה' הרב אלחנן מלכה הודה בחום על האימון שהנהלת מכבי נתנה לעמותת 'ערבות הדדית בתוך המשפחה' והודה לר' משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי ולצוות המחלקה החרדית במטה מכבי וכן הודה למר יעקב כהן מנהל מחלקת תקשורת ומולטימדיה של המטה ולגב' מיכל הורביץ- משה, ס.מנהל/ת מערך תגמול, הטבות ויחסי עבודה ולגב' גלית שפר, מנהלת מחלקת רווחת עובדים ולגב' נעמה פרידמן, ממונה על תחום גמלאים ומתנדבים.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות