עשרות פורעים ערבים תקפו את ישיבת 'חומש': "סכנה ביטחונית חמורה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on עשרות פורעים ערבים תקפו את ישיבת 'חומש': "סכנה ביטחונית חמורה"

    מסע הדה – ליגיטמציה של ארגוני שמאל על המתנחלים: רכב עם פורעים ערבים שהתקרב לעבר הישיבה בחומש חסם בחור ישיבה שנסע לכיוון הישיבה, לאחר שחבריו הוזעקו לעזרתו, החלו הערבים לתקוף את בחורי הישיבה במטרה לפגוע בהם. בארגוני השמאל ציירו את בחורי הישיבה כתוקפים | אין בושה

    צילום: ישיבת חומש
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות ערבים הגיעו היום (שני) לישיבת חומש ותקפו את תלמידי הישיבה באבנים ואלות. תלמידי הישיבה, בתגובה הזעיקו התלמידים את כוחות הביטחון וניסו לחלץ בחור ישיבה שהגיע לבדו מהצד השני של השער לחומש ונחסם על ידי הפורעים הערבים.

    לאחר ההתקפה על הישיבה, אומרים בישיבת חומש כי ארגון השמאל הקיצוני יש דין המוביל קמפיין להכפשת מדינת ישראל וההתיישבות ביו"ש, פרסם חלקי וידאו מגמתיים בהם נראים תלמידי הישיבה מגנים על עצמם מפני הפורעים ומנסים להרחיק אותם מהישיבה.

    מנכ"ל ישיבת חומש שמואל וונדי סיפר על האירוע: "בשעה 11:05, בשעה שתלמידי הישיבה היו עסוקים בלימוד תורה, נכנסו 5 רכבים פלסטינים לעבר הישיבה, בינתיים תלמיד אחר שהיה מחוץ לישיבה והגיע לבדו ניסה להיכנס לישיבה אולם נתקל בפלסטינים. הלה ביקש סיוע מתלמידי הישיבה שהגיעו לעזור לו להיכנס".

    "ברגע שהתקרבו תלמידי הישיבה, יצאו הפלסטינים מהרכבים התנפלו על תלמידי הישיבה זרקו לעברם אבנים וניסו להכות אותם באלות. תלמידי הישיבה יצרו קשר עם כוחות הביטחון וניסו להרחיק את הפורעים עד להגעת כוחות הביטחון" סיפר וונדי.

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר לאחר ההתקפה על הישיבה: "מדובר בסכנה ביטחונית חמורה ועל הרשויות לפעול בהתאם. לצערי ההתיישבות כולה ולמעשה מדינת ישראל מתמודדת עם מסע דה לגיטימציה מתוזמר ומתוכנן של ארגוני השמאל הקיצוני שאף לא טורחים להסתיר זאת".

    עוד הוסיף, "ישיבת חומש היא קורבן נוסף של הקמפיין הזה. אולם אנחנו החלטנו לשים לזה סוף. אני קורא לממשלת ישראל ולרשויות החוק לפעול מיידית לעצירת מסע הדה לגיטימציה הזה, ויצירת הפרובוקציות במרחב, זוהי התנהלות שמסכנת את כולנו".



    0 תגובות