מפקד מחוז הדרום על הירי בסורוקה: "אירוע חמור המהווה חציית קווים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מפקד מחוז הדרום על הירי בסורוקה: "אירוע חמור המהווה חציית קווים"

    מפקד מחוז הדרום במשטרה ניצב פרץ עמר קיים הערכת מצב לאחר האירוע החמור בבית החולים 'סורוקה' במהלכו חמולות בדואיות החלו במלחמה בשטח בית החולים תוך ירי חי, לדבריו, "אנו נבוא חשבון עם כלל החשודים שהיו מעורבים בקטטה ההמונית אתמול"

    קיר הזכוכית שספג שני קליעים אמש צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הירי בין החמולות הבדואיות אמש (ראשון) בבית החולים סורוקה שמסעיר את המדינה: "אירוע חמור המהווה חציית קווים ואנו נבוא חשבון עם כלל החשודים שהיו מעורבים בקטטה ההמונית אתמול בבית החולים סורוקה". ציין מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, בהערכת מצב מיוחדת אותה קיים היום בעקבות האירוע.

    מאז אתמול בערב, עת התקבל במשטרה הדיווח אודות קטטה אלימה ורבת משתתפים בבית חולים סורוקה, פעלו לוחמי ושוטרי משטרת ישראל להביא למעצרם של כלל המעורבים והיום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם.

    סכסוך בין שני פלגים מהפזורה הבדואית התפתח לכדי מלחמה המונית, בעת שהחמולות הבדואיות נפגשו באקראי בבית החולים סורוקה, עם הישמע הירי הצוות הרפואי ומבקרים היו בטוחים כי מדובר בפיגוע נסו על נפשם והסתתרו.

    מיד עם קבלת הדיווח הוזרמו למקום כוחות גדולים של לוחמי יס״מ, יחידת האופנועים של המחוז הדרומי וחוקרי זירה, בפיקוד מפקד תחנת באר שבע נצ״מ טירן יהוד.

    עם סיום פעילות המשטרה, נעצרו 22 חשודים אשר הועברו לחקירה והיום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם. במהלך הפעילות נתפסה במקום סכין ומוצגים נוספים. בשעות אלה מתקיימים הדיונים בבקשות להארכת המעצר של כלל החשודים.

    אנו נמשיך בפעילות משותפת עם ראשי הערים והמועצות בדרום להשבת תחושת הביטחון. תהליכי עבודה סדורים לצד נוכחות משטרתית אינטנסיבית וקהילה מונעת פשיעה יביאו לשינוי. ציין מפקד המחוז, ניצב פרץ, הערב בשיחתו עם השוטרים והלוחמים.



    0 תגובות