מזרחי-טפחות מזנק ברווח הנקי ברבעון השלישי

    עפר גדנקן No Comments on מזרחי-טפחות מזנק ברווח הנקי ברבעון השלישי

    הרווח הנקי ברבעון השלישי זינק ב-118% ל-845 מיליון ₪; התשואה להון: 17.3%
    בתשעת החודשים הראשונים של השנה הרוויח הבנק כ-2.5 מיליארד ₪ לעומת כ-1.6 מיליארד ₪ בשנה החולפת כולה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק מזרחי-טפחות מפרסם את הדו"ח הרבעוני, ומציג תוצאות חזקות במיוחד. ברבעון השלישי הסתכמו רווחי הבנק ב-845 מיליון ₪, זינוק של 118% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח ברבעון השלישי מבטא תשואה להון גבוהה במיוחד של 17.3%.

    בתשעת החודשים הראשונים של השנה השיג הבנק רווחי שיא של כ-2.5 מיליארד ש"ח, לעומת 1.6 מיליארד ₪ בכל שנת 2020. התשואה להון בתשעת החודשים הראשונים עמדה על 17.1%.

    התוצאות העסקיות שמציג מזרחי-טפחות בתשעת החודשים הראשונים של השנה, משקפות את המשך הצמיחה בפעילות השוטפת של הבנק, לצד התרומה החיובית שמניבה העסקה לרכישת בנק אגוד. זאת, על רקע נתוני מקרו חיוביים ודעיכת הגל הרביעי של הקורונה.

    עוד עולה מהדו"ח כי על רקע ההוזלה במשכנתאות, בעקבות הוראת בנק ישראל על ביטול מגבלת הפריים והחשש מפני המשך עליית מחירי הדיור, נרשמו גם ברבעון השלישי של 2021 היקפי ביצוע גדולים במיוחד של הלוואות לדיור.

    בסך הכול, ביצע הבנק בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הלוואות חדשות בהיקף כספי של כ-28 מיליארד ₪, לעומת כ-19.5 מיליארד ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, קפיצה של 43.8%. בנוסף, בוצע מיחזור של הלוואות קיימות, בהיקף של  כ-5.5 מיליארד ₪, בהשוואה לכ-4 מיליארד ₪ בתקופה המקבילה, זינוק של 37.5%.

    על רקע ההתגברות בפעילות והתחרות העזה, ממשיך הבנק לשמור על מעמדו המוביל בשוק המשכנתאות, וזאת תוך הקפדה מרבית על איכות החיתום, שמירה על פרופיל סיכון נמוך במיוחד של התיק ומענה מהיר ומקצועי ללקוחות.

    משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות: "התוצאות שמציג מזרחי-טפחות ברבעון השלישי של 2021 ובתשעת החודשים הראשונים של השנה, משקפות את המשך ההתרחבות בפעילות הבנק וכן את  ההשפעה החיובית שיש לרכישת בנק אגוד, עוד לפני השלמת יישומו של המיזוג, על היקפי הפעילות במגוון התחומים ועל הרווח והרווחיות".



    0 תגובות