סיפור מרגש: יושר המעביד כלפי פועליו

    אבי יעקב No Comments on סיפור מרגש: יושר המעביד כלפי פועליו

    במהלך התכנית עניין משפחתי פותחת רחל פסטג מדי יום רביעי  בסיפור מיוחד | הפעם דיברה על חולשות האדם וקשיי הפרנסה ולקח חשוב מסיפור מחזק על גברת שלא גמרה את החודש, וקיבלה משרה נחשקת במשרד ממשלתי | ומהו מוסר ההשכל אותו צריך ללמוד המעסיק לעובדיו? | האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את התוכנית עניין משפחתי פותחת מדי שבוע רחל פסטג בתובנה מיוחדת, השבוע סיפרה על קשיי הפרנסה על גברת שלא גמרה את החודש, וקיבלה הצעת עבודה במשרד ממשלתי.

    "הייתי צעירה חדורת אידאלים, ובעלת יכולת ניהול  יוצאת מגדר הרגיל, עבדתי בתחום והוזמנתי מספר פעמים לנהל פרויקטים בארגון ידוע וחושב. אף פעם לא הייתה חיבה גדולה ביני לבין מנהלותיו.  שלוש נשים כבודות מאוד בעלות יחוס מעורר השתהות,  ועשירות שלא עבדו יום אחד בחייהם בשביל הפרנסה . אלא עם כן ניהול הארגון כמו שהן ניהלו נקרא עבודה והוא לא". סיפרה פסטג

    פסטג המשיכה את הסיפור המרגש: "מהרגע הראשון לא הייתה בינינו  זרימה אבל  כולנו ידענו מה התפקיד של כל אחת. הן רצו פרויקטים מנוהלים היטב ומצלחים ואני רציתי פרנסה עם סיפוק והנאה. ניהול הפרויקטים האלו בהחלט ענה על הדרישות האלו חתמנו על חוזה וירטואלי כנהוג במקומותינו שום דבר לא כתוב באמת הכל באוויר,  וכולם סומכים על כולם. הייתי בתחילת דרכי המקצועית ולא עלה בדעתי לרגע לבקש לחתום על נייר של ממש כדי להבטיח את זכויותיו חששתי שהן תסרבנה להעלות דברים על נייר מחייב, ואני עוללה להסכים  בצורה די מביישת, לא לכתוב חוזה למרות רצוני.

    "ולסרב לעבודה הזאת בגלל שאין חוזה, זה אפילו לא עלה על דעתי. המצב הכלכלי שלנו היה על הפנים,  ובמשך שנה למרות חיפושי העבודה קדחתניים לא הייתה שום עבודה נורמלית  עבורי.  הייתי חייבת אתגר בעבודה, והמשרה שהוצא לי הייתה תפורה כמו כפפה לכל מה שיש לי להציע.  קפצתי על המציעה אף על פי שידעתי שמדובר בארגון ששלוש ממנהלותיו הן נשים שמעולם לא ידעו מה זה מחסור לכסף עבודה קשה או מחויבות ויש להן רגישות מינימלית לטרחה ועמל של אחרים. jחתמה פסטג את הסיפור המרגש.

    האזינו:



    0 תגובות