קו מתח נפגע: כאלף משפחות נותרו ללא חשמל במהלך השבת

    בנצי לייזרוביץ No Comments on קו מתח נפגע: כאלף משפחות נותרו ללא חשמל במהלך השבת

    כ-1000 משפחות במודיעין עילית נותרו ללא חשמל במהלך השבת לאחר שקו מתח גבוה ניזוק בסערת החורף | צוותי חברת החשמל טיפלו עם מוצאי השבת בתקלה לאחר פסיקת רב שקבעה כי אין סיכון חיים וכי אין הצדקה לחילול שבת בתיקונה

    חברת החשמל. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    17:24
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אלי ברזל משיק סינגל בכורה: "שומר עלינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוותי חברת החשמל מטפלים בשעה זו בתקלה במסגרתה כ-1000 לקוחות נותרו ללא חשמל במהלך השבת. לפי דיווח בקריית ספר, הרב אפרים רוטשילד שליט"א, מרבני העיר פסק כי אסור לתקן את החשמל בעיצומה של השבת משום שאין סכנה וסיכון הנגרמים כתוצאה מחוסר החשמל. בצאת השבת הצוותים באו למקום כדי להחזיר חשמל לתושבים.

    מחברת החשמל נמסר כי בשל תקלה בקו מתח גבוה במודיעין עילית שקרתה בלילה שבין שישי לשבת, צוותי חברת החשמל הגיעו מיידית למודיעין עילית כדי לתקנה. הביטחון לא אפשר לצוותים להיכנס, לדבריו בשל הנחיית הרב, והצוותים לא תיקנו את התקלה. זאת, למרות שהמשטרה הגיעה למקום אך לשווא.

    אורן הלמן, סמנכ"ל שירות ושיווק תקף את החלטות הרבנים לפיהם הולכים תושבי העיר מודיעין עילית ואמר: "לצערי פעם אחר פעם אנו נתקלים במצב שבו מונעים מעובדי חברת החשמל שמגיעים לישוב מיד עם קבלת דיווח על פגיעה באספקה, להיכנס ולתקן תקלות ולהחזיר במהירות את אספקת החשמל הסדירה ללקוחות. ככל שזה תלוי בחברת החשמל היא תמשיך לפעול בכדי לתת שירות מהיר ואיכותי ואני מצפים מהרשויות לסייע ולשתף פעולה לרווחת התושבים".



    0 תגובות