נשיא המדינה המריא הבוקר לביקור רשמי בממלכה המאוחדת

    שלמה ריזל No Comments on נשיא המדינה המריא הבוקר לביקור רשמי בממלכה המאוחדת

    נשיא המדינה לקראת טיסתו: "אני מודה על החלטת ממשלת בריטניה להכיר בחמאס כארגון טרור על כל המשתמע מכך, זהו צעד חשוב מאין כמותו למלחמה בטרור" | "ישראל לא תוכל לאפשר לאיראן יכולת גרעינית והיא מצפה מבעלות בריתה להיות תקיפים ונוקשים כלפי האיראנים בדיאלוג שהם מקיימים עימם"

    צילום: חיים צח/ לע״מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל המריאו היום (ראשון) לביקור רשמי בממלכה המאוחדת. במהלך הביקור יערוך הנשיא פגישות רשמיות, ביניהן עם יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס, ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, שרת החוץ, ליז טראס, חברי פרלמנט וראשי הקהילה היהודית. הנשיא יהיה גם אורח הכבוד באירוע הוקרה מיוחד של קרן פרס בראשית למשפחת הרב לורד יונתן זקס זצ"ל, במלאת שנה לפטירתו, בהשתתפות מנהיגי הקהילות היהודיות ובכירי ממשל בריטיים בעבר ובהווה.

    צילום וידאו: רועי אברהם. מקליט: ניר שרף.

    צילום: חיים צח/ לע״מ

    עם המראתו אמר הנשיא: ״בוקר טוב. אני יוצא היום יחד עם מיכל רעייתי לביקור רשמי בן 48 שעות לבריטניה, אחת מבעלות הברית הקרובות והחזקות ביותר של מדינת ישראל. אני אפגש עם יורש העצר הנסיך צ׳ארלס ואשמע ממנו בוודאי על ביקורו מלפני כמה ימים בירדן ובמצרים, ונדון במשבר האקלים. כמו כן אני אפגש עם ראש ממשלת בריטניה, ידיד ישראל אמיתי, בוריס ג׳ונסון, שלנו היכרות רבת שנים ואני אודה לו על החלטת ממשלת בריטניה להכיר בחמאס כארגון טרור על כל המשתמע מכך, זהו צעד חשוב מאין כמותו למלחמה בטרור.

    אני אפגש עם שרת החוץ של בריטניה ועם חברי פרלמנט ויחד עם ראש הממשלה ג׳ונסון, שרת החוץ וחברי הפרלמנט ואישי ציבור ואבהיר להם שישראל לא תוכל לאפשר לאיראן יכולת גרעינית והיא מצפה מבעלות בריתה להיות תקיפים ונוקשים כלפי האיראנים בדיאלוג שהם מקיימים עימם. ישראל מבהירה עמדה זו לכל ידידותיה וכמובן מבהירה שהיא שומרת לעצמה את כל היכולות שלה כדי להגן על עצמה.״



    0 תגובות