ח"כ מעוז: "החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה הוא חוק להגבלת העם"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מעוז: "החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה הוא חוק להגבלת העם"

    יו"ר הועם ח"כ אבי מעוז תקף בחריפות את החוק האנטי דמוקרטי שבא להגביל את כהונת ראש הממשלה, "אני חושב שחלק מהעניין הזה שהחוצפה תרבה, זה חוצפת הממשלה הנוכחית, היא הולכת ברוב חוצפתה להגביל את רצון העם"

    אבי מעוז צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החוק להגבלת כהונת ראש ממשלה לראשונה בעולם בדמוקרטיה פרלמנטרית: יו"ר נעם, חה"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) אמר היום (שני) בוועדת הכנסת, כי החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה הוא חוק להגבלת העם".

    לדברי מעוז, "מה שמבוקש פה, זה לא חוק להגבלת ראש ממשלה, זה חוק להגבלת העם", מעוז ביקר את החוק הבעייתי, "אנחנו הולכים להגביל את הרצון של העם, את יכולתו של העם להיות השליט הבלעדי במדינת ישראל. בשיטה הדמוקרטית שלנו, העם הוא הריבון, ולכן נוצרה השיטה הדמוקרטית שאנו מנהלים לפיה את מדינת ישראל מראשית הקמתה" הבהיר מעוז.

    מעוז מתח ביקורת חריפה על החוק שפוגע בדמוקרטיה בצורה אנושה, "אני חושב שהחוצפה שיש לממשלה, בהביאה את החוק הזה, היא חוצפה נגד העם. אומרת הגמרא בעקבתא דמשיחא חוצפה יסגי – החוצפה תרבה. אני חושב שחלק מהעניין הזה שהחוצפה תרבה, זה חוצפת הממשלה הנוכחית, היא הולכת ברוב חוצפתה להגביל את רצון העם, אמנם היא ממשלה שקמה באופן חוקי, אך לא באופן דמוקרטי", הוסיף חה"כ מעוז

    לסיום הוסיף יו"ר נעם "יש פה רצון להגביל את העם, החוק נוגד את כל עצם המשטר הדמוקרטי של מדינת ישראל. אנחנו כמחוקקים צריכים להגן על העם מפני רצונה של הממשלה, ולא לדלג על שום שלב, אלא להתנהל ללא קיצורי דרך. אני קורא שלא לאשר את הפטור מחובת ההנחה לחוק".



    0 תגובות