חפץ העיד: "נתניהו ביטל את התיזה בהינף היד, התגובה הייתה אותנטית"

    אליהו גרין 1 Comment on חפץ העיד: "נתניהו ביטל את התיזה בהינף היד, התגובה הייתה אותנטית"

    חפץ סיפר על תגובתו של נתניהו לפרסום ב'הארץ' על יחסי נתניהו-אלוביץ' ועיסקת השוחד לכאורה: "זאת פעם ראשונה שמישהו העלה את תיזת הסיקור החיובי כשוחד. נתניהו גיחך על התיזה וביטל אותה בהינף יד. אני מעריך שהתגובה של נתניהו הייתה אותנטית"

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפט נתניהו: במהלך עדותו של עד המדינה, ניר חפץ הוא העיד בעניין בקשות הסיקור של משפחת נתניהו מאתר וואלה, ובפרקליטות ניסו לייחס את אותן בקשות לראש הממשלה לשעבר, בטענה כי הוא היה מודע להן.

    השופטים מתחו ביקורת על קו זה של העדות, וקבעו לבסוף כי עדותו של חפץ בעניין תישמע, אך לא תהיה רלוונטית לביסוס המודעות של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו.

    השופט בר-עם: "כיוון פרובלמטי. הפרקליטות מנסה לבסס את המודעות של נתניהו באמצעות מעשים או אמירות לכאורה בין שרה נתניהו לניר חפץ.

    לא מבין, אתם מבקשים שבית המשפט ירשיע את נתניהו על סמך אירועים שהפרקליטות מייחסת לשרה נתניהו? שרה נתניהו לא נאשמת. מאיזה כח אתם מבססים את הידיעה בין מה שידע נתניהו לבין מה שאמרה רעייתו? אם הדברים נאמרו בנוכחות נתניהו- אז אני יכול להבין, אבל הם לא נאמרו בנוכחות נתניהו".

    השופט שחם: "איך אפשר לקבוע מה עמדתו של אדם אם הוא לא מעיד במשפט?"

    השופט בר-עם הקשה שוב: "הגב' נתניהו לא מואשמת, איך אתם מתכוונים לבסס את הטענה?"

    לבסוף, קבעו השופטים כאמור כי תיאור העד יהיה לצורך הוכחת השתלשלות העניינים בלבד ולא לצורך הוכחה כנגד נתניהו.

    בהמשך העדות, סיפק חפץ כותרת נוספת כשאמר כי "מעולם לא התבקשתי ע״י נתניהו להעביר איזשהו מסר רגולטורי לפילבר. גם לא ברמז".

    גם לגבי שרה נתניהו, הוא אמר "בטוח ששרה נתניהו מעולם לא שלחה אותי לפילבר להגיד לו להאיץ את הטיפול (בעניינים הרגולטוריים)".

    חפץ הדגיש, כי לא זו בלבד שנתניהו לא ביקש ממנו להעביר איזשהו מסר רגולטורי לפילבר- "הוא לא ביקש ממני להעביר מסר רגולטורי לאף אחד".

    חפץ סיפר על תגובתו של נתניהו לפרסום בהארץ בזמנו, על יחסי נתניהו-אלוביץ' ועיסקת השוחד לכאורה: "זאת פעם ראשונה שמישהו העלה את תיזת הסיקור החיובי כשוחד. חשבתי שזאת תיזה הזויה. נתניהו גיחך על התיזה, ביטל אותה בהינף יד ואמר: 'מה אתה מתפלא- רודפים אותי'". חפץ העריך ש"התגובה של נתניהו הייתה אותנטית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נו באמת לא חבל על כל עינוי הדין ועל כספי משלמי המיסים