ח"כ אזולאי: "בנט וכהנא קוברים את המדינה היהודית"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אזולאי: "בנט וכהנא קוברים את המדינה היהודית"

    ח"כ ינון אזולאי בשיחה עם 'קול חי': "איזו צביעות של הח"כיות מהשמאל שתומכות בגזירת המעונות. כל הזמן הן מדברות על זכויות נשים, אבל כשרוצים לזרוק נשות אברכים לשוק האבטלה, פתאום הן שותקות. ומה עם זכויות הילד? צביעות"

    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על גזירת המעונות: "הנושא נמצא כרגע בבית המשפט, ואם זה לא היה – הגזירה כבר הייתה מוטלת על האברכים. אני מכיר את זה מכל הצדדים, גם כאברך, גם אשתי מנהלת מעון וגם כאבא לילד במעון – אני רוצה להרגיע את האברכים קודם כל – על התקופה של עד שהגזירה תיכנס לתוקף הם יוכלו לקבל סבסוד, מדובר על שלושה חודשים בערך".

    הוא הסביר כי הגם שאין שהמהלך הזה כולו אינו מוצדק, במיוחד לא הגון להטיל את זה באמצע שנת הלימודים: "מבחינה הגיונית, אין שום סיבה להטיל את זה על שנת תשפ"ב". עם זאת, הוא אמר: "נעשה הכל שהגזירה הזו לא תהיה, לומדי התורה הם עמוד השידרה של עם ישראל. יש אפס הזדהות איתנו בקואליציה. כולל הדתיים. צביעות לשמה".

    ח"כ אזולאי תקף: "בנט וכהנא מתנהגים לא פחות גרוע מהרפורמים. הם קוברים את המדינה היהודית, בשבת, בכותל, בגיורים. אין הבדל ביניהם לרפורמים. בושה וחרפה".

    עוד אמר אזולאי בריאיון: "איזו צביעות של הח"כיות מהשמאל שתומכות בגזירת המעונות. כל הזמן הן מדברות על זכויות נשים, אבל כשרוצים לזרוק נשות אברכים לשוק האבטלה, פתאום הן שותקות. ומה עם זכויות הילד? צביעות".



    0 תגובות