ר"ע אלעד פרוש חשף: "4 אלף יחידות דיור יצאו לשיווק בחורף הקרוב"

    אסתי פלד No Comments on ר"ע אלעד פרוש חשף: "4 אלף יחידות דיור יצאו לשיווק בחורף הקרוב"

    ראש עיריית אלעד ישראל פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" חשף לראשונה, כי לאחר עבודה מאומצת של 8 שנים, אושר הסכם גג לבניית 4 אלף יחידות דיור בשלב הראשון, ומיליון מטר למסחר וזו רק ההתחלה. פרוש הבהיר, "זו עבודה של הממשלה הקודמת". והיציאה מצרה לרווחה, "אנחנו הולכים להקים מרכז עסקים ענק על כביש 6 שיהפוך את העיר לעשירה מאוד"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראה"ע אלעד ישראל פרוש התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן בישר בשורה היסטורית לציבור החרדי כי אלעד תבנה 4,000 יחידות דיור יחד עם מרכז מסחרי גדול מאושר היום, לדבריו "אף אחד לא האמין שיאשרו דירות באלעד, אבל אחרי 8 שנים של עבודה, יצאו למכרז 4 אלף דירות, שנוספו לקרוב לאלף דירות מאז הסכם הגג".

    פרוש הבהיר כי הבנייה תהיה מהירה, "הדירות אחרי אישורי ותמ"ל והם יוכלו לצאת לשיווק מהיר כבר בשנה הקרובה".

    פרוש הזכיר כי בתחילת הדרך אף אחד לא האמין שהרחבת העיר תהיה אפשרית, "אורי אריאל אמר בזמנו כי יגדלו תותין לפני שתהיה דירה נוספת בעיר, אבל אנחנו ראינו את המצוקה בעיר, והכנסנו מנימום 5,000 יחידות דיור, לא יכול להיות שבמודיעין ואחרים יש להם עתודות קרקע ורק הערים החרדיות יהיו גטאות".

    פרוש סיפר על המהלך הארוך באישור אלפי היחידות דיור, "אנחנו נמצאים במקום הכי טוב בארץ במרכז, המטרו והרכבת תעבור באלעד, מדובר על בנייה של שליש נוסף לעיר. הראשון שעזר לי וחתם לי על וועדת גבולות זה גדעון סער, אח"כ מי שעבד יומם ולילה בשביל זה זה השר לשעבר יואב גלנט עם הסכם הגג, בניגוד לאחרים שלא ספרו אותנו כי הירוקים התנגדו".

    אני לא יכול לקבוע את המחירים, אני לא נלחם סתם להישאר עוד קדנציה כדי שהעיר תישאר סתומה. כשאתה רואה את B.S.R ואת מתחם B.B.C בבני ברק, אתה מבין שאלעד הולכת להיות עיר עשירה עם בניית מרכז מסחרי על כביש 6 בלי פקקים, היא תהיה מהערים העשירות. חמש אלף יחידות דיור זו רק ההתחלה"

    פרוש הוסיף, "אנחנו חתמנו ואנחנו הולכים בראש מורם לדבר הזה, אני לא יעצור יום אחד לדבר הזה. יהיו הסדרים. אנחנו כבר לא נהיה עיר ענייה. כבר קרוב למיליון מטר של מסחר אנחנו מוציאים".

    פרוש התייחס לנציגי הציבור בכנסת ויחסם לממשלה אל מול ראשי הרשויות, "חברי הכנסת החרדיים צודקים במחאות נגד הממשלה. הממשלה עושה הכל כדי לרמוס את החרדים. אבל ראשי הערים החרדיות עומדים בפלונטר, אי אפשר לא לבנות כיתות, הח"כים ישבו איתנו לראות איך לעבוד? וכמובן אני לא מוריד מאומה מהרדיפה של הממשלה נגד החרדים".



    0 תגובות