כ-3,500 ילדים וילדות מבוטחי מכבי חוסנו לקורונה

    עפר גדנקן No Comments on כ-3,500 ילדים וילדות מבוטחי מכבי חוסנו לקורונה

    החל מתחילת מבצע החיסונים לגילאי 5-11. עד כה זימנו למעלה מ-17,000 מבוטחי ומבוטחות הקופה תור לחיסון ילדים בגילאי 5-11 נגד נגיף הקורונה, המהווים כ-7% מפוטנציאל המתחסנים בגילאים אלו.

    צילום: יח"צ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי שירותי בריאות פתחה במבצע חיסונים לילדים בגילאי 5 עד 11, בהתאם להחלטת משרד הבריאות.

    במכבי יש כ-245,000 ילדים וילדות בגילאי 5-11 שיכולים להתחסן, כאשר חיסון הילדים יתבצע בליווי אחד ההורים או מבוגר מטעמו עם חתימה על הסכמה וייפוי כוח. החיסון יתבצע על פי תור שייקבע מראש.

    על פי הנתונים, יעילות ובטיחות החיסון בילדים מתוך תוצאות המחקר של פייזר על אלפי ילדים בגילאי 5 עד 11 שנים הראה יעילות גבוהה של כ-91%, בזמן שלא הופיעו תופעות לוואי משמעותיות. יתרה מכך, החיסון אושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים: FDA, CDC, צט"מ ומשרד הבריאות הישראלי. במכבי קוראים לכל הורה שמתלבט לפנות אל רופא הילדים ולקבל מידע מהימן, כך שהבחירה תהיה מושכלת ומבוססת על נתונים ומידע אמין.

    הגב' סיגל דדון, מנכ"לית מכבי: "אנו מברכים על פתיחת מבצע חיסוני הילדים בישראל. מכבי ערוכה בפריסה ארצית לקבל את לברי הקופה בגילאי 5-11 ומצפים לראותם במוקדי החיסונים של מכבי, שהותאמו במיוחד למבצע חיסוני הילדים. זהו צעד נוסף במאבק הלאומי במגפת הקורונה, צעד שיעניק לילדינו הגנה מפני המחלה והבידודים, ויסייע בשמירה על שגרת החיים החינוכית והחברתית שלהם״.



    0 תגובות