השר בר לב: "שומרים את הסיכוי להסכם שתי מדינות שזה יקרה בעתיד"

    איתי גדסי No Comments on השר בר לב: "שומרים את הסיכוי להסכם שתי מדינות שזה יקרה בעתיד"

    בכירי מפלגת העבודה קיימו מפגש ותדרוך ל-50 שגרירים מרחבי העולם. השרה מיכאלי אמרה לשגרירים כי מפלגתה: "שומרת הסף שלא תאפשר שיתבצעו תהליכים שיסתמו את הגולל על הסכם עתידי עם הפלסטינים"

    השר עומר בר לב צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירי מפלגת העבודה ערכו היום (חמישי) מפגש ותדרוך בתל אביב ל-50 שגרירים מרחבי העולם, בכנס השתתפו שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, השר לביטחון פנים עמר בר לב ושר התפוצות, ד"ר נחמן שי בתל אביב.

    את התדרוך פתח עמר בר לב, השר לבט"פ והתייחס לתקומת מפלגת העבודה בשנה האחרונה, ולהבדלים בין הממשלות, "לפני שנה הייתה לנו ממשלת ימין שמרנית, והיום יש לנו ממשלת מרכז ליברלית. לפני שנה הממשלה החלישה את מוסדות המדינה, בתי המשפט, היועמ"ש, התביעה הכללית, המשטרה ועוד".

    "היום, הממשלה מחזירה את המוסדות האלה. לפני שנה הייתה לנו ממשלה שכמעט סיפחה את הגדה המערבית ובכך כמעט הצליחה לסיים את התקווה לחזון שתי המדינות, וכיום אנחנו שומרים את הסיכוי לכך שזה יקרה בעתיד" הבהיר בר לב.

    לאחר מכן סקר בפני הדיפלומטים הרבים הד"ר נחמן שי, שר התפוצות את החזון המחודש למשרד התפוצות כמשרד שמפתח ומקיים קשר דו-כיווני עם הקהילות היהודיות בעולם, ומכיל את כל סוגי הקהילות היהודיות, "אנו פותחים פרק חדש עם יהדות העולם ברוח העקרונות של פלורליזם ושיתוף".

    את התדרוך סיכמה יו"ר המפלגה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי והתייחסה לממשלה החדשה, להחזרת מפלגת העבודה לקדמת המפה הפוליטית, "מפלגת העבודה רואה את עצמה בממשלה הנוכחית כשומרת הסף שלא תאפשר שיתבצעו תהליכים שיסתמו את הגולל על הסכם עתידי עם הפלסטינים".

    מיכאלי הוסיפה, "מפלגת העבודה מאמינה בחזון הציוני המקורי, בית לאומי לעם היהודי עם שוויון זכויות מלא ללא הבדלי דת גזע מין ומגדר, עם חופש דת לכל הזרמים ביהדות ולמי שאינם יהודים".

    לראשונה באירוע מסוג זה השתתפו השגרירים מבחריין ואיחוד האמירויות.

    בתדרוך השתתפו נציגים ונציגות רבים ממגוון מדינות: אלבניה, אוסטרליה, אוסטריה, בחריין, בלארוס, בלגיה, בולגריה, קמרון, צ'ילה, קונגו, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, רפובליקה הדומיניקנית, מצרים, אל-סלבדור, איחוד האירופי, פינלנד, צרפת, גאורגיה, גרמניה, גאנה, אנגליה, יוון, הונגריה, הודו, איטליה, יפן, לטביה, מקדוניה הצפונית, מקסיקו, מולדובה, נורבגיה, הולנד, פרגוואי, פיליפינים, רומניה, רוסיה, רואנדה, סרביה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, סרי לנקה, שוודיה, טנזניה, תאילנד, טורקיה, אוקרינה, איחוד האמירויות, אורוגואי, וייטנאם, זמביה.



    0 תגובות