ח"כ שטייניץ על חוק איכוני השב"כ: "אין גבול לצביעות"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ שטייניץ על חוק איכוני השב"כ: "אין גבול לצביעות"

    שר האוצר וחבר הקבינט לשעבר יובל שטייניץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את צביעות השמאל לאחר העברת החלטת הממשלה לאיכוני השב"כ, ומשרטט את הקו מתי יצטרכו להטיל סגר או יסתפקו בחיסונים בלבד

    צילום: פלאש 90
    8:52
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ דנון: עלינו להתחשב אך ורק באינטרס הישראלי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר לשעבר ח"כ יובל שטייניץ התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לסערה סביב איכוני השב"כ, "אין גבול לצביעות מסתבר, שאנחנו עשינו איכוני שב"כ בשיא המגיפה שלא היו חיסונים, ביש עתיד ומרצ תקפו אותנו שביבי והליכוד מסוכנים לדמוקרטיה, והנה מסתבר שהשמאל עושה אותו הדבר אין סכנה לדמוקרטיה האולפנים לא בלחץ – אין גבול לצביעות".

    על האפשרות של התפרצות מחודשת אומר שטייניץ, "ייתכן ואין מנוס כי אנחנו לא יודעים מה טיבו של הזן החדש, אם יהיה גל חדש ויתברר שהוא קטלני, והחיסון כן עובד עליו, אני חושב שלראשונה צריך לשקול חובת חיסונים בישראל".

    שטייניץ הסביר כי "אם החיסונים מגינים מפני הזן או מונעים מחלה קשה אז אפשר לעבור את הגל ללא סגר, אבל אם רמת ההדבקה היא חמורה אז נצטרך גם סגר וגם חיסונים".

    שטייניץ ציין כי "במאה הקודמת בשנות השבעים הטילו חובת חיסונים במקרים חריגים, לא יודע מה הייתה רמת הענישה. אנחנו במלחמה הנגיף הזה הרג מעל 8 אלף איש, יותר אנשים נהרגו מהקורונה יותר מכל המלחמות והטרור של השלושים השנה האחרונות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על מוטי שטיינמיץ