הרב בן לולו בשיחה מיוחדת על הגראי"ל שטיינמן זצ"ל

    אבי יעקב No Comments on הרב בן לולו בשיחה מיוחדת על הגראי"ל שטיינמן זצ"ל

     הרב משה בן לולו בתוכנית "הפוך על הפוך" אירח את הרב נפתלי שפיצר מארגון קרן ההסעות, לשיחה על קורות חיו ופעלו של הגראי"ל שטיינמן זצ"ל | הם שוחחו על הפצת התורה וזיכוי הרבים של הרב והדאגה הרבה ליתומים | הרב שפיצר מספר מדוע הרב שטיינמן לקח הלוואה ומה הייתה תשובתו המפתיעה? האזינו:

    הרב משה בן לולו
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב משה בן לולו בתוכנית "הפוך על הפוך" אירח את הרב נפתלי שפיצר מארגון "קרן ההסעות" לשיחה על קורות חיו ופעלו של  הגאון הרב אהרון יהודה לייב שטיינמן זצוק"ל שאתמול התקיים היארצייט הרביעי לפטירתו.

    הרב שפיצר פתח את דבריו על החשיבות המרובה שהרב נתן לילדים יתומים ואמר: "בשבעה הגיע לנחם הרב הלל קופרמן מגמ"ח הכספים במיר. הוא  סיפר שיום אחד הוא מקבל טלפון על הקו הרב שטיינמן רוצה לדבר איתו, הוא אמר שבחיים הרב לא ביקש ממנו הלוואה או פנו אליו.  הרבה ארגונים במשך השנים פנו אליו. הרב אמר שהוא רוצה הלוואה לקרן ההסעות".

    הרב שפיצר המשיך ואמר: "הוא מאוד התפלא על זה, הוא אמר שאף פעם לא ביקש. הרב קופרמן בא לשאול את הרב אחר כך מה קרה?  הרב ענה לו, דבר ראשון זה ילדים שלי ובשביל הילדים שלי אני כן מבקש.  דבר שני זה פיקוח נפש, אם לא יהיה להם הסעות הם ילכו לאבדון". סיפר.

    האזינו:



    0 תגובות