אור קטן: "אני מחפשת בתור אמא להיות אור כזה"

    אבי יעקב No Comments on אור קטן: "אני מחפשת בתור אמא להיות אור כזה"

    רחל פסטג בשיחה מרתקת עם נוגה הולמן מנחה אימהות, וזוגות | הולמן סיפרה על האור שמנסה להיות שאותו לומדת מנרות חנוכה  | הן שוחחו על ביתנו הפרטי, על חשיבות הדברים במהלך החיים ועל הדרך בחיי המשפחה | האזינו

    צילום: Hechtman/Flash90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רחל פסטג שוחחה במהלך התוכנית "עניין משפחתי"  עם נוגה הולמן מנחה אימהות וזוגות, ומחברת הספר "אמא שותה את הקפה חם"  השתיים שוחחו על חשיבות ביתנו הפרטי והשפעתו על חיי משפחתנו.  הולמן הסבירה במהלך השיחה המרתקת מה כוחו של מעשה הורי למען ילדיו.

    הולמן סיפרה על האור של חנוכה וההקשר חיינו ואמרה: "אני מתגוררת  בנחלאות במרכז ירושלים, ויש פה נהירה כל שנה של אנשים, משפחות, יחידים וקבוצות, מאוד גדולות לחנוכיות.  לראות את החנוכיות בשכונה. ככל שהימים עוברים ויש יותר אור בחנוכיות כך הקבוצות גדולות.

    "מדובר בקהלים שלפעמים דתיים אבל על פי רוב זה קהלים לא דתיים ומגיעים עם מצלמות גדולות, הם לוקחים את הסיור הזה מאוד ברצינות. ואני חושבת על זה הרבה שהם בעצם נמשכים לאור של החג. זה אחד מהסיורים שהמדריך מדבר בהם הכי פחות, כי האור של החנוכה ושל הנר מדבר המון. בעצם המשיכה של דבר שעומד בצורה פסיבית נרות חנוכה ומושכים את האנשים בלי הרבה דיבורים בלי ללמוד הלכות".

    הולמן הסבירה האור שלומדת מחנוכה: "הקטן הזה, הוא לא סתם אור קטן הוא אור שלא עומד שם שעתיים לא מדבר לא מרצה הרצאות, וכולם רוצים לבוא לאור הזה. אני כל הזמן מחפשת דרכים בתור אמא להיות אור כזה".

    האזינו:



    0 תגובות