קיבלתם הודעה "להסדיר את חוב החשמל באופן מיידי"? יתכן שזה עוקץ

    בנצי לייזרוביץ No Comments on קיבלתם הודעה "להסדיר את חוב החשמל באופן מיידי"? יתכן שזה עוקץ

    חברת החשמל מתריעה שוב: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות "להסדיר את חובם בהקדם"

    חברת החשמל. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעל חצי שנה מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

    בימים האחרונים מופצות הודעות לנייד של הלקוחות – המבקשות מהלקוח להסדיר את חובו בחשבון בהקדם האפשרי, כולל קישור לאתר אינטרנט, כביכול מטעם מחלקת גביית חיובים של חברת החשמל. בלחיצה על הקישור הלקוח מתבקש להקיש תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של חברת החשמל ומשם מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.

    בחברת החשמל שבים ומבהירים כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל. בנוסף, נמסר מחברת החשמל, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון ולפיכך אין להתייחס או להשיב לפניה. "חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים".



    0 תגובות