"עוסקי תורתך": התלמידים המיוחדים נבחנו אצל האדמו"ר ממודז'יץ

    נדב דוד No Comments on "עוסקי תורתך": התלמידים המיוחדים נבחנו אצל האדמו"ר ממודז'יץ

    עם סיום לימוד סוגיה מורכבת במסכת שבת, התלמידים המיוחדים של ישיבת תפארת שמואל שע"י 'אהל שרה' עלו למעונו של כ"ק מרן האדמו"ר ממודז'יץ להיבחן על החומר הנלמד ולהתברך | האדמו"ר שוחח על חשיבות נושא השילוב בקהילה ואמר כי הנערים המיוחדים צריכים להתקבל כשווים כמו שאר האנשים  

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לכבוד היום השלישי של חנוכה, התקבלו תלמידי ישיבת תפארת שמואל בית שי שע״י ארגון 'אהל שרה', למשכנו של כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א כדי להתברך ולהיבחן על סוגיות בגמרא שלמדו במסגרת הישיבתית.

    לאחרונה סיימו בחורי ישיבת 'תפארת שמואל' המשתייכת למערך החינוך המיוחד של ארגון 'אהל שרה', ללמוד סוגיה מורכבת במסכת שבת. במהלך הביקור, בחן האדמו"ר את התלמידים בסוגיה הנלמדת ודן איתם הלכה למעשה. האדמו"ר שליט"א התפעל ונהנה מאוד מהתלמידים שהפגינו ידע והבנה נפלאה ואף נצלו את ההזדמנות לשאול שאלות שעלו במשך התקופה.

    לכבוד חנוכה, שרו התלמידים יחד עם האדמו"ר וניגנו מניגוני החג המסורתיים, ולאחר מכן עברו התלמידים להתברך ולקבל 'חנוכה געלט' תוך שהרבי מברך כל אחד באופן אישי.

    בהמשך הביקור שוחח האדמו"ר עם מנהל הישיבה הרב אליהו מושקוביץ, שהציג בפניו את שיטת הישיבה לשילוב הבחורים בקהילה. הרבי הדגיש את מעלתם של בחורי 'תפארת שמואל', וציין כי רואים במוחש כיצד הם שמחים ומוארים בזכות לימוד התורה.

    האדמו"ר הוסיף גם על חשיבות נושא השילוב בקהילה ואמר כי הנערים המיוחדים צריכים להתקבל כשווים כמו שאר האנשים ונתן דגש על החשיבות לשלב כל בחור בקהילת האם אליה משתייך כל בחור ישיבה.

    האדמו"ר ברך את הצוות ואת המוסד בהצלחה רבה והמשך סיעתא דשמייא.



    0 תגובות