נס חנוכה: בדק בשלומה של שכנתו הקשישה והציל את חייה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס חנוכה: בדק בשלומה של שכנתו הקשישה והציל את חייה

    ראש אגף המבצעים בזק"א חיים וינגרטן הלך לשאול השלומה של שכנתו הקשישה, אך לאחר שיחת טלפון קצרה שלא נענתה הבין שמשהו לא בסדר… הוא פרץ אל הבית ומצא את שכנתו שוכבת על הרצפה הקרה לפחות יומיים, בלי אוכל ומבלי שהצליחה לקחת את התרופות

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המקרים הקשים בהם מטפלים מתנדבי זק"א בקשישים וגלמודים שנפטרים לבדם מדי יום, לקח על עצמו חיים וינגרטן ראש אגף המבצעים של זק"א לבדוק בשלומה של הקשישה הבודדה שגרה בשכנות אליו.

    היום, (רביעי) כשחיים ומשפחתו לא הצליחו ליצור קשר עם השכנה, נכנס חיים לביתה ומצא אותה שוכבת על הרצפה מותשת וחלשה, לדבריה היא שכבה כך באפיסת כוחות במשך יומיים.

    חיים וינגרטן ראש אג"מ זק"א סיפר על האירוע: "אתמול ליוויתי ממוקד זק"א את מתנדבי זק"א באשדוד ובאילת שלצערי טיפלו ב2 מקרים קשים ומזעזעים בהם נמצאו גופות גלמודים במצב ריקבון. בעקבות המקרים הקשים, יצאנו בזק"א בקמפיין לימי החנוכה עם בקשה קטנה מהציבור – להדליק נרות עם השכנים הבודדים.

    ואז זה קרה, "הערב, לפני שהדלקתי נרות עם משפחתי, הלכתי בעצמי לבדוק בשלומה של השכנה שגרה דלת ליד. היא לא ענתה לדפיקות בדלת למרות ששמענו את הטלפון הנייד מצלצל בתוך הבית".

    חיים מספר כי מצא דרך אחרת להיכנס אל הבית, "דאגתי ונכנסתי דרך החלון ומצאתי אותה שוכבת מותשת על הרצפה. היא סיפרה שהיא שוכבת על הרצפה הקרה לפחות יומיים, בלי אוכל ומבלי שהצליחה לקחת את התרופות".

    חיים אמר בסיום השיחה, "כואב לי לחשוב מה היה יכול לקרות אם לא היינו באים לבדוק בשלומה. אין לי ספק שזכיתי להציל את חייה, בנס חנוכה אמיתי".

    אני פונה ומבקש מכל מי שרואה את ההודעה הזאת – לכו עכשיו לבדוק בשלומם של השכנים הבודדים. זו לא רק סיסמא. זו הצלת חיים של ממש!"



    0 תגובות