יהודים הותקפו בלינץ' ברמאללה; חולצו בנס ללא פגיעה בגוף

    איתי גדסי No Comments on יהודים הותקפו בלינץ' ברמאללה; חולצו בנס ללא פגיעה בגוף

    שני יהודים שנכנסו ברכבם לעיר רמאללה בעת שהיו בדרכם ליישוב חשמונאים, הותקפו באכזריות בידי המון ערבי רצחני | השניים חולצו והועברו על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטיני לכוח צה״ל במחסום פוקוס שבכניסה לרמאללה | שני האזרחים עברו בדיקה רפואית במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים

    הרכב של היהודים שהוצת צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רכב של שני חסידי ברסלב נכנס לפני שעה קלה, בטעות, לכיכר מנרה ברמאללה. המון מתפרעים ערבים שזיהו את הרכב החלו להשליך אבנים לעברו, שלפו את היהודים רוקנו והשחיתו את המכונית ולאחר מכן הציתו אותה.

    מנגנוני הביטחון והמשטרה הפלסטינית חילצה את שני הישראלים, כאשר אחד מהם פצוע קל מאבן ולאחר מכן הועברו לידי צה"ל. דובר צה"ל מסר כי בהמשך לדיווח על שני אזרחים ישראלים שנכנסו לעיר רמאללה, השניים הועברו על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטיני לכוח צה״ל במחסום פוקוס שבכניסה לעיר רמאללה.

    לדברי גורמים צבאיים מהשטח שני האזרחים עברו בדיקה רפואית במקום על ידי רופא צבאי, אך לא נזקקו לפינוי לבית חולים, כעת הם מועברים לתחקור משטרת ישראל. מתחקור ראשוני של האירוע, האזרחים טענו שנכנסו לרמאללה בשוגג בעת שהיו בדרכם ליישוב חשמונאים.

    ברמאללה קראו לבעלי חנויות באזור, לפרק מצלמות מחנויות ובניינים כי להערכתם צה"ל נערך להיכנס למקום כדי לתפוס את הפורעים שהשתתפו בלינץ' הקשה.

    יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג על ניסיון הלינץ' ברמאללה: "בזמן שעשרות אלפי פועלים פלסטינים נכנסים עובדים בישראל, חלקם באופן חוקי וחלקם שב"חים, ישראלי אחד שנכנס בטעות לרמאללה ניצל ברגע האחרון מלינץ'. תזכורת למי שממשיכים לתכנן כל מיני 'הטבות' לפלסטינים.

    פלג הוסיף ואמר: "מעבר לגדר נמצא אויב רצחני. במקום להעניק אישורי עבודה ואיחודי משפחות, מדינת ישראל צריכה להבהיר שהיא לא מוכנה לקבל את ההסתה בצד הפלסטיני"



    0 תגובות