הראשון לציון שליט"א: "מעולם לא הרגשנו את גזירות היוונים כמו השנה"

    המהדורה המרכזית No Comments on הראשון לציון שליט"א: "מעולם לא הרגשנו את גזירות היוונים כמו השנה"

    הגרש"מ עמאר שליט"א בראיון זועם לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני כבר ברוך ה' זוכר עשרות שנים את החנוכה, מעולם לא הרגשנו את גזירות היוונים והרדיפות של המתיוונים כמו שאנחנו מרגישים היום" | "מסיבות שונות, אנשים שמסיבות שונות רוצים למלא את מאווייהם מחפשים לשנות – הם הורסים את הכל" | האזינו

    צילום: יח"צ
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראשון לציון ורבה של העיר ירושלים הגאון ר' שלמה משה עמאר שליט"א בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: אני כבר ברוך ה' זוכר עשרות שנים את החנוכה, מעולם לא הרגשנו את גזירות היוונים והרדיפות של המתיוונים כמו שאנחנו מרגישים היום. יש מערך גיור מסודר, ממשלתי שהשקיעו בו כוחות אדירים – הוא הוקם הרבה לפני שהייתי רב ראשי. מונו דיינים שעושים את עבודתם נאמנה, הכל תוקן וסודר".

    הרב הוסיף בזעם על רפורמת הגיור שמקודמת על ידי המנהיג הרפורמי חבר הכנסת גלעד קריב ושר הדתות מתן כהנא: "מסיבות שונות, אנשים שמסיבות שונות רוצים למלא את מאווייהם מחפשים לשנות. במערכות הפרטיות אולי היו טעויות במערך הממשלתי לא קרה דבר. יש אנשים שמוכנים לגייר באלפים, ללכת לאפריקה שם יש הרבה עמים שרוצים להתגייר – הם רוצים להרוס כאן הכל".

    "אמרתי אלף פעם שמי שגויר על ידי גיור רפורמי יכול להיות לכתחילה גוי של שבת. זה לא פוליטי, זה הלכה, אם הגיור לא נעשה כהלכה הוא לא גיור. הם מוליכים את עם ישראל לפי באר שחת, צריכה לקום זעקה גדולה בכל העולם, רחמנא ליצלן".

    "השר כהנא מוביל אותנו להקים ספרי יוחסין. הרפורמה בגיור תבולל את העם היהודי. הרבנים הראשיים חייבים להתקומם נגד זה, ואוי לנו אם יסתמו להם את הפה בענייני הלכה" אמר הרב בצער.

    לראיון המלא – האזינו:



    0 תגובות