הותר לפרסום: שב"כ חשף את זהות המחבלים שביצעו פיגוע ירי בלוד

    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום: שב"כ חשף את זהות המחבלים שביצעו פיגוע ירי בלוד

    פיגוע הירי בלוד בו נפצע חוב"ש מד"א באורח בינוני. בעקבות חקירת השב"כ והמשטרה נעצרו שני תושבי לוד בסוף שנות העשרים לחייהם – אמסאלם חסונה ועייד חסונה. במסגרת חקירתם בשב"כ עלה כי השניים הם שביצעו את פיגוע הירי ואף היו מעורבים בהתפרעויות נוספות שאירעו בעיר לוד. נגד השניים הוגש כתב אישום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחד האירועים הזכורים לרעה בפרעות תשפ"א, הוא הירי שביצעו מחבלים ערבים תושבי העיר לעבר יהודים ששהו מתחת לביתם בלוד, מדובר באירוע קשה במהלכו נפצע יהודי באורח בינוני ברגלו מפגיעת כדור, זהו מקרה אחד מתוך שורת פיגועי ירי חמורים ומקרי אלימות וטרור קשים.

    השב"כ מפרסם היום (חמישי) כי חשף את מבצעי אחד מפיגועי הירי בוצע בתאריך 13 מאי 21', במהלך התפרעויות קשות על-רקע מבצע "שומר החומות", ברחוב אקסודוס בעיר לוד. בפיגוע נפצע באורח קל-בינוני יהודי כתוצאה מירי לעבר קבוצת יהודים ברחוב.

    הפצוע שהגיע בגלל היותו חובש במ"דא, הספיק לחלץ ולטפל במספר פצועים לפני שנורה ונפגע בעצמו. הוא נפצע ברגלו, ושבועות רבים היה בשיקום ונאלץ להתנייד עם קביים.

    בעקבות חקירה של שירות בטחון כללי בשיתוף משטרת ישראל, נעצרו שני תושבי לוד בסוף שנות העשרים לחייהם – אמסאלם חסונה ועייד חסונה. במסגרת חקירתם בשב"כ עלה כי השניים הם שביצעו את פיגוע הירי ואף היו מעורבים בהתפרעויות נוספות שאירעו בעיר לוד במהלך מאי 2021.

    עם תום החקירה הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום בגין עבירות חמורות.

    מהשב"כ נמסר: שירות הבטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור וממשיכים ללא הרף, גם בחלוף זמן, לפעול בנחישות לפענוח כלל אירועי הטרור שבוצעו במהלך מבצע "שומר החומות" ולמיצוי מלוא חומרת הדין עם המבצעים.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הצעיר שנפצע מסר, "אנחנו מברכים את המשטרה, השב"כ והפרקליטות על לכידת המחבלים והפללתם. אנו סבורים שמחבל שירה לעבר בני-אדם ממניע טרור יש להאשימו בניסיון לרצח, ואנו נבחן פנייה בעניין זה לגורמים המוסמכים".

     



    0 תגובות