לטובת הציבור החרדי: מתחמי שינה בשבת עבור בני משפחות המטופלים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לטובת הציבור החרדי: מתחמי שינה בשבת עבור בני משפחות המטופלים

    חדרי לינה נפתחו לשומרי שבת השוהים בבית החולים שערי צדק | החל משבת פרשת ויגש: מזון קייטרינג מהדרין מורחב למטופלים ובני משפחותיהם

    שערי צדק צילום: zeevveez ויקיפדיה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבתקופת הקורונה שירותי הלינה וההסעדה צומצמו בשל  ההנחיות והצורך בשמירה על בריאות המטופלים ומבקרים, במרכז הרפואי 'שערי צדק' שמחים לבשר כי שירותי הלינה וההסעדה בשבת חוזרים לפעילות מלאה.

    כבר בשבת האחרונה נפתחו חדרי לינה במתחמים שונים, לטובת מטופלים או בני משפחותיהם שנאלצו להישאר בשבת בבית החולים מסיבה כזו או אחרת. חדר הלינה לגברים באולם הרצאות של בית הספר לאחיות בקומה 5 (המעבר דרך הפרוזדור המערבי האחורי של הבנין המרכזי). חדר הלינה לנשים קומה 5 בבניין המרכזי סמוך למרפאות החוץ.

    בנוסף, החל משבוע הבא בשבת (פרשת ויגש) יוגש לציבור שומרי השבת מזון משודרג ומורחב מקייטרינג בהכשר בד"ץ העדה החרדית באוהל חדר האוכל של עובדי בית החולים שהוקם בקומה 4 בחלל שבין הבנין החדש (בית החולים לילדים) לבית הספר לאחיות. הכניסה לאוהל מחוץ לבנין בסמוך לכניסה הראשית של קומה 4.

    את שדרוג ותפעול חלוקת האוכל השבתי המיוחד יפעילו מתנדבי ארגון 'עושים שמח' הפועלים בבית החולים בכל ימות השבוע.

    באוהל ניתן יהיה לקיים את סעודות שבת במקום באופן זמין ונגיש מבלי להידרש לארוז את המזון ולהעלותו לחדרים כפי שהיה עד כה לנוחות האורחים ושמירת המזון החם סמוך לאכילתו.

    בנוסף, יוכלו שומרי שבת לקבל גם מזון ארוז ממטבח בית החולים אף הוא בהכשר בד"ץ העדה החרדית בכל ימות השנה, כפי שהיה עד כה בחדר האוכל שבקומה 3 (בקצה הדרומי של המסדרון) ללקיחה ואכילה בחדרי האשפוז ובמחלקות השונות.

    אישי ציבור, מתנדבים ומנהלי ארגוני סיוע רפואי במגזר החרדי הביעו את תודתם בפני הנהלת שערי צדק על הצעדים והשירותים החדשים, העוטפים את הטיפול הרפואי, לרווחתם של המטופלים ובני משפחותיהם ומסרו את תודתם למנכ"ל המרכז הרפואי פרופ' עופר מרין ולמנהל הלוגיסטיקה מר גדי אילן על רגישותם והיענותם המיוחדת בנושא. לאור חשיבות הנושא, צוות היחידה למחלות זיהומיות המנהל את נושא הקורונה, בדק ואישר את המתווה בהתאם להנחיות.

     "מבינים אנו היטב את צרכי המטופלים בשהותם של בני משפחה שיסעדו אותם ומשכך נותנים אנו את דעתנו לצרכיהם האלמנטאריים של בני המשפחה והמלווים השוהים אף הם לצידם של החולים בבית החולים בשבתות. נמשיך להיות ערים לצרכי כלל האוכלוסיות ולפעול לשיפור מתמיד של השירות", אומרים בשערי צדק.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הם שנים על גבי שנים מונעים מארגוני חסד לארגן סעודות שבת באווירה שבתית, זה הבית חולים היחיד בירושלים שאסור להתקרב אליו בשבתות. הלינה נראית כמו דיר עיזים עם בערך 20 מיטות, והם מנסים להפיל על זאב חקלאי ויד שרה לטפל בלינה. עדיף להיתקע בהדסה ולקבל אפשרות נורמילת ומכובדת של סעודות ולינה