סוף שבוע קשה בדרכים: 7 הרוגים בתאונות דרכים בסוף השבוע

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סוף שבוע קשה בדרכים: 7 הרוגים בתאונות דרכים בסוף השבוע

    3 נהרגו ושלושה נפצעו בתאונת דרכים קשה בצומת עופרים. בן 50 נהרג בהתהפכות רכב בכביש 40 ו-3 נהרגו בהתהפכות רכבם בצומת טמרה

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    3 נהרגו ו-3 נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים קשה שאירעה ביום שישי בצומת עופרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותם של 3 נפגעים ופינו לבתי החולים בלינסון ושיבא בתל השומר 3 פצועים במצב קשה, בהם אישה בת 34 עם חבלת ראש, גבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית וילדה כבת 9 עם פגיעה רב מערכתית.

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א

    מנהל מרחב ירקון במד"א דורי חיים סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות רכב ישראלי ופלשתינאי. הצוותים הגדולים של מד"א וכוחות הרפואה של צה"ל שהגיעו למקום החלו מיד בבדיקות רפואית לפצועים שהיו לכודים ברכבים. 2 פצועים הפלשתינאים היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רופא צבאי קבע את מותם. מהרכב השני חילצנו בסיוע כוחות הכיבוי 4 פצועים, ילד כבן 6 היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בשטח נקבע מותו. ילדה כבת 9 שהייתה מחוסרת הכרה סבלה מפגיעה אנושה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה ממושכות היא פונתה לבית חולים בלינסון כשמצבה קריטי, גבר ואישה בשנות ה 30 שנפגעו באורח קשה מאוד היו בהכרה מעורפלת, העברנו אותם לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם במצב קשה מאוד לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון".

    להב ליאור אלקריף סגן מפקד המשמרת תחנה אזורית בנימין, סיפר על פעולות החילוץ המורכבות.

    במסגרת חקירת נסיבות התאונה ומאיסוף ממצאים ראשוניים בשטח על ידי בוחני התנועה של מחוז ש"י עולה בשלב זה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון כללי שוקבא, מדרום לצפון ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, רכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון כללי מודיעין עילית התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה.

    עוד עולה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב "משטובה"- רכב שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

    רב פקד גליל אליהו, קצין בוחני התנועה של מחוז ש"י ציין: מיד עם קבלת הדיווח על התאונה הגענו למקום והתחלנו לבצע פעולות לאיסוף ממצאים ראשוניים ולברור נסיבות התאונה. גם בשעה זו אנו פועלים בשטח במטרה למצות את חקירת נסיבות התאונה הטרגית.

    צוות חדר הטראומה בבית החולים בילינסון נלחם על חייהם של הילדה שפונתה במצב אנוש ושל האבא שמצבו קשה מאוד. ד"ר גבי גוטמן, מנתח עמוד שדרה המחלקה האורטופדית בבילינסון עדכן על מצבו של האבא:

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א

    בתאונה נוספת שאירעה ביום שישי נקבע מותו של גבר כבן 50 בהתהפכות רכבו בכביש 40 סמוך לצומת אוהלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו במקום.

    רופא כונן במד"א ד"ר רמי אברמסקי, סיפר: "ראינו רכב הפוך ובסמוך אליו שכב הגבר כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה מאוד, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

    בתאונה שאירעה בשבת נהרגו שלושה גברים בשנות העשרים לאחר שרכב התהפך בצומת טמרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, דיווחו על 3 גברים בשנות העשרים ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

    פאראמדיק מד"א, איתי מזור סיפר: "ראינו רכב מעוך לאחר שהתהפך מספר פעמים, בתוכו נלכדו 3 הנוסעים, הם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, בבדיקה רפואית שלושת הגברים צעירים בשנות העשרים היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א



    0 תגובות