מהילת דלק במים: נחשדו באחסון חומרים מסוכנים ללא היתר ונעצרו 

    אבי יעקב No Comments on מהילת דלק במים: נחשדו באחסון חומרים מסוכנים ללא היתר ונעצרו 

    פעילות אכיפה נערכה בימים האחרונים במתחם אחסון שמנים וחומרים מסוכנים בשטח המועצה האזורית גליל תחתון, שפעל ללא היתר רעלים ובהיעדר רישיון עסק | המשטרה הירוקה במחוז הצפוני של המשרד להגנת הסביבה הובילה למעצר המעורבים והם עוכבו לחקירה פלילית, שנמצאת כעת  בעיצומה

     

    צילום: המשרד להגנת הסביבה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילות אכיפה שנערכה במחוז הצפון במהלך הימים האחרונים בהשתתפות המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה ומשטרת ישראל, הוביל למעצרם של מפעילים של חומרים מסוכנים ללא היתר ובניגוד לחוק.

    יוסי בר, מנהל המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה הסביר לאחר הפשיטה: "הפעילות שערכנו היא חלק מפעילות רחבה יותר שמטרתה לוודא שמתחמי שמנים וחומרים מסוכנים יפעלו בהתאם לחוק. נמשיך לפעול באמצעות פעולות אכיפה, על מנת לשמר את ההרתעה, ולמנוע סכנות לציבור ולסביבה"

    המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ערכה פעילות במתחם אחסון חומרים מסוכנים ושמנים, אשר פועל באזור התעשייה כדורי במועצה האזורית גליל תחתון. על פי החשד, המתחם משמש לתעשיית מיהול הדלקים הפיראטיים, ופועל בהיעדר היתר רעלים או רישיון עסק.

    בפעילות השתתפו חוקרי ומפקחי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, שוטרי המדור להגנת הסביבה של משטרת ישראל, מומחי חומרים מסוכנים ממחוז צפון של המשרד להגנת הסביבה, נציגי כיבוי והצלה והחברה לשירותי איכות הסביבה.

    צילום: המשרד להגנת הסביבה

     

    מפקחי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה הגיעו מצוידים בצווי חיפוש חתומים על-ידי בית המשפט, וביצעו יחד עם הגורמים הנוספים חיפוש במשרדי החברה, בתחנת דלק בעפולה ובמתחם אחסון החומרים המסוכנים באזור התעשייה בכדורי.

    במסגרת הפעילות נתפסו מסמכים רבים, בהם מחשבים ומכשיר טלפון נייד, נדגמו חומרים ממכלים שעל פי החשד הכילו חומרים מסוכנים ושמנים, וכן בוצעו סיורים מקצועיים של נציג מחוז הצפון במשרד ונציג כבאות.

    המעורבים עוכבו לחקירה בתחנת משטרת עפולה, והחקירה נמצאת בעיצומה. הפעילות שהתקיימה היא שלב נוסף בפעילות האכיפה של המשטרה הירוקה כנגד גורמים המפעילים מתחמי חומרים מסוכנים ללא היתרים, המשמשים כחומרי הזנה לתעשיית מיהול הדלקים הפיראטיים ומסכנים את בטיחות הציבור והסביבה.

    המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה מדגישה כי תמשיך לשמר את ההרתעה באמצעות פעולות אכיפה, כדי לוודא שכלל העוסקים בתחום מקפידים על תקינות המתחמים ולא מסכנים את שלום הציבור.



    0 תגובות