"אות הנשיא להתנדבות" לשנת תשפ"ב יוצא לדרך

    איתי גדסי No Comments on "אות הנשיא להתנדבות" לשנת תשפ"ב יוצא לדרך

    אות הנשיא להתנדבות יוענק השנה בפעם ה-48, לגופים, למפעלים, למוסדות ולארגונים הפועלים לשותפות ולסולידריות, למען אדם חברה וסביבה – בשאיפה ליצירת חברת מופת

    צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית הנשיא מפרסם היום (שני) קריאה להגשת מועמדות ל"אות הנשיא להתנדבות" לשנת תשפ"ב. האות מוענק מדי שנה על-ידי הנשיא לארגונים או ליחידים העוסקים בעשייה התנדבותית של מבוגרים ונוער המהווה תרומה ייחודית למדינה ולחברה הישראלית.

    זוהי השנה ה-48 להענקת האות. השנה החליט נשיא המדינה יצחק הרצוג כי הוא יוקדש ״לפועלים ולפועלות לשותפות ולסולידריות, למען אדם חברה וסביבה בשאיפה ליצירת חברת מופת במדינת ישראל". הנושא נבחר ברוח נאום ההשבעה של נשיא המדינה, בו אמר: "עלינו להפסיק לראות בהבדלים ביננו מכשלה, הם בעצם מקור כוחנו. בזכותם העוצמה הישראלית נגלית במלוא עזה. הרי לא היינו מי שאנחנו – ללא המגוון האנושי והרעיוני העצום שהתקבץ כאן. פסיפס בו שזורות יחד המשפחתיות הישראלית, התושייה והאופטימיות. שזורים עקרונות הצדק, הסולידריות, החמלה והערבות ההדדית, שהם מרכיביה של חברת מופת. שזורות בו החדשנות, הנחישות והדבקות במשימה, כוחות של יצירה והתחדשות. לכן, עודני מאמין בנו. אני מאמין שזה אפשרי. זה במרחק הושטת יד זה לזו.

    בואו נבחר, כל יום מחדש, בנו. נבחר לנצח ביחד, לא רק אחד את השני. נבחר להאיר פנים, לכבות את הבעירה והשנאה עם הרוח הישראלית, להרבות באהבת ישראל. נבחר להיות מאוחדים לא רק בערכים ובעקרונות, אלא גם בתקוות ובחלומות שלנו".

    בראש הוועדה המייעצת, אשר תמליץ בפני הנשיא על המועמדות והמועמדים הראויים לקבלת האות, נבחר לעמוד ד״ר נחום איצקוביץ'. איצקוביץ' כיהן בתפקידים ציבוריים רבים, בהם מנכ"ל כמה משרדי ממשלה ובהם הרווחה והשירותים החברתיים, התיירות, החקלאות, והרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה במשרד הכלכלה והתעשייה ולפני כן שנים רבות כראש המועצה האזורית עמק חפר, יו״ר המועצה להנצחת החייל ועוד.

    בסרטון שפורסם לרגל יום ההתנדבות הבינלאומי ובקריאה להגשת מועמדות לאות אמר הנשיא: "התנדבות היא ערך עליון בחברה. התנדבות היא נתינה למען האחר והאחרת, התנדבות בונה מדינה בריאה. זאת ההזדמנות לשים את ההתנדבות על ראש שמחתנו. בהצלחה רבה".



    0 תגובות