ח"כ אשר בנאום כואב: "זו לא מלחמה חרדית, זו מלחמה יהודית"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר בנאום כואב: "זו לא מלחמה חרדית, זו מלחמה יהודית"

    ח"כ יעקב אשר עלה לנאום במליאת הכנסת, לאחר כינוס מטה המאבק בממשלת הרס היהדות והבהיר את הכאב והמאבק שמנהל עם ישראל כנגד הממשלה, "היא לא מלחמה שלנו, היא שלנו מדין ערבות לציבור הרחב"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר נאם הערב (שני) במליאת הכנסת נאום תקיף כנגד כוונות הממשלה להביא להרס מוחלט של היהדות בארץ הקודש ואמר, "על מה אנחנו זועקים, על מי אנחנו רוצים להגן, ממה אנחנו פוחדים?", פתח אשר את נאומו בשאלה לחברי הבית.

    אשר ציין בכאב כי "בבני ברק יישאר היופי של שבת המלכה כפי שתיאר אותו ראה"מ המנוח מנחם בגין ז"ל, הנכד שלי ימשיך לשמור כשרות, בשבת האחרונה בדרך לביהכנ"ס מישהו נתן לו סוכריה והוא בטבעיות פונה אליי 'סבא זה כשר?', עליו אני לא מודאג" אמר אשר.

    אשר הוסיף וציין כי בקרב הציבור החרדי, "רפורמת הגיור לא תפגע במשפחותינו, אם נצטרך חלילה נדע גם לנהל ספר יוחסין, נכדינו לא יתחתנו עם גויים, אז על מה אנחנו נאבקים, בשביל מי אנחנו נאבקים, למה אנחנו נאבקים על שמירת מעמדו של מוסד הרבנות הראשית, לא היינו מעולם הצרכנים הגדולים של שירותי הרבנות הראשית, אז מה אנחנו רוצים?" זעק אשר.

    "אנחנו לא נלחמים מלחמה חרדית", הסביר אשר, "זו לא מלחמה שלנו, היא שלנו מדין ערבות שיש לנו לציבור הדתי, המסורתי, הציבור החילוני שכן רוצה מסורת, והלוואי שנלמד מהציבור המוסלמי איך הם שומרים על המסורת".

    אשר סיים את נאומו בזעקה כואבת לחברי הבית, "מיליוני יהודים במדינה שלא מקפידים על קלה כבחמורה אבל רוצים צורה יהודית, הם הרוב היהודי השקט והדומם. זו לא מלחמה חרדית, זו מלחמה י-ה-ו-ד-י-ת" אמר ח"כ יעקב אשר.



    0 תגובות