אשר מציג את הישיבה הבהולה באוצר: "איך מצילים את החרדים שלא ישמינו"

    אבי רבינא No Comments on אשר מציג את הישיבה הבהולה באוצר: "איך מצילים את החרדים שלא ישמינו"
    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון שנערך היום (שלישי) בועדת הכספים על מס ליברמן על השתייה המתוקה, ח"כ יעקב אשר ביקש להמחיש לחברי הוועדה את הדיון התיאורטי שהתנהל במשרד האוצר על רקע בקשתו של ליברמן למס החדש מתוך שרשרת המיסים שניחתו לאחרונה על כתפי האזרחים.

    "קמה ממשלה חדשה", פתח אשר, "יש שר אוצר חדש, אחרי כל החוקים הנורבגים וכו' שנועדו לייצב את הממשלה ולתת לה לעבוד, במשרד האוצר מבינים שכעת חייבים להכין תקציב בדחיפות".

    "ואז לפתע", סיפר ח"כ אשר את הישיבה הדמיונית במשרד האוצר שהתנהלה בשל דאגתו הכנה לחרדים וערבים, "שר האוצר עוצר את כל הישיבות המקצועיות ומזמן בבהילות את משרד הבריאות, כשהוא פותח בסימפוזיון ארוך על הנושאים שתמיד היו חשובים לו… דיאטה ובריאות, מטריד אותו מאוד איך מצילים את החרדים והערבים שלא ישמינו ולא יקבלו סוכרת" עקץ אשר בציניות.

    אשר המשיך את סיפור הישיבה הדמיונית במשרד האוצר, "ומה התוצאה? תכנית מקיפה ומקצועית שמתמצה במס דרקוני על שתיה מתוקה ועל כלים חד-פעמיים, פתאום בישראל ביתנו למדו לדאוג לאיכות הסביבה, אנחנו בהצגה. קושניר, לא מצאתי את זה משום מה במצע שלכם", שיגר ח"כ אשר עקיצה ליו"ר קושניר.

    אשר תקף את הציניות בתנהלות שר האוצר ליברמן ואמר, "הטרחתם לפה לדיון אנשים טובים ממשרד הבריאות שמאמינים במה שהם עושים, אבל אם במשרד האוצר באמת היו רוצים לקדם התנהגות בריאה היינו כעת בדיון אחר, עם תכנית לאומית רחבת היקף כולל בתקציבי חינוך והסברה. אבל זה לא הסיפור, העניין פה הוא מיליארד שקל שצריך להזרים לקופת האוצר, זה מס כלכלי נטו", האשים אשר.



    0 תגובות