חיים רמון: "משוכנע שנתניהו לא יורשע בתיק השוחד"

    מהדורת הבוקר No Comments on חיים רמון: "משוכנע שנתניהו לא יורשע בתיק השוחד"

    רמון התייחס לעינוי הדין של ח"כ אריה דרעי: "זה תיק שהחל לפני שש שנים, מטענות לשוחד זה עבר לעבירות מס. שנה מאז השימוע ועדיין אין החלטה. למה אף אחד מהשמאל לא יוצא להגנתו מול התעללות המערכת?"

    חיים רמון צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שר המשפטים לשעבר, חיים רמון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על משפט נתניהו. "כל העמדה לדין בנושא השוחד בתיק 4000 היא פארסה נוראה. היא תקדימית ופוגעת בשורש היחסים בין פוליטיקאים לאנשי תקשורת ומו"לים", אומר רמון. "אני יכול לתת עשרות דוגמאות למה שהגדירו כשוחד עם לא מעט פוליטיקאים מכהנים. תוך כדי העדות של אילן ישועה – הוא אמר אני נתתי תקשורת אוהדת לבנט ובנט נתן לי מודעות בחירות".

    לדברי רמון: "אני משוכנע שנתניהו לא יורשע בתיק השוחד. מנדלבליט שיקר כשאמר שלא היה לחץ על נחקרים בתיק נתניהו. צריך להקים ועדה לבדיקת התנהלות הרשויות. זכויות של נחקרים ונאשמים נרמסים, כמו למשל מעצר שווא של העיתונאי השבוע. הם יכולים לרמוס כל מי שהם רוצים".

    רמון התייחס לעינוי הדין של ח"כ אריה דרעי: "זה תיק שהחל לפני שש שנים, מטענות לשוחד זה עבר לעבירות מס. שנה מאז השימוע ועדיין אין החלטה. כל אדם אחר היה מסיים את זה באופן אזרחי. למה אף אחד מהשמאל לא יוצא להגנתו מול התעללות המערכת?"



    0 תגובות