הכנסת קיימה כנס בנושא התגברות אירועי הטרור: "לשלול אזרחות"

    אבי רבינא No Comments on הכנסת קיימה כנס בנושא התגברות אירועי הטרור: "לשלול אזרחות"

    סמוטריץ': "שורשיה של האלימות הזו לאומניים והניסיונות לטשטש זאת ולחפש סיבות אחרות הם מסוכנים ולא יאפשרו למגר את הטרור והאלימות". קרעי: "מי שפועל באלימות כלפי יהודים מתוך מניעים לאומניים ונגד מדינת ישראל, צריך לתת את הדין ולהיענש בחומרה וכן לשלול את אזרחותו"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע גל הפיגועים הגובר, בירושלים בנגב ובגליל, והאלימות הגוברת בערים המעורבות, התקיים הבוקר (רביעי) בכנסת דיון בנושא אלימות ערבים נגד יהודים ברחבי הארץ.

    בכנס השתתפו חברי כנסת רבים ביניהם: סמוטריץ' וקרעי יוזמי הדיון, חברי הכנסת יואב קיש, איתמר בן גביר, אופיר סופר, יואב בן צור, מוסי רז ועוד.

    בכינוס הוצגו ממצאים רבים על האלימות הגוברת והטיפול המשטרתי והפלילי כנגד הפורעים. בין המציגים היו ארגוני החברה האזרחית כגון רגבים, התנועה למשילות ודמוקרטיה, חוננו, הוועד להצלת הנגב, בצלמו, ישראל שלי, אם תרצו, עד כאן, פורום משפחות הערים המעורבות ועוד.

    כמו כן הופיעו עיתונאים ממספר כלי תקשורת שמסקרים את אירועי האלימות והציגו סיפורים אישיים על הסיקור והחיים בערים המעורבות.

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "לא ניתן להתעלם עוד מעליית המדרגה באלימות של ערביי ישראל בחודשים האחרונים כנגד יהודים בכמות ובאיכות ובכל הארץ. שורשיה של האלימות הזו לאומניים והניסיונות לטשטש זאת ולחפש סיבות אחרות הם מסוכנים ולא יאפשרו למגר את הטרור והאלימות. ערביי ישראל הם דואליים, אזרחים מצד אחד ובעלי זהות לאומית אויבת מהצד השני. המציאות הזו היא אתגר דמוקרטי וההתמודדות איתו נעוצה במישור התודעה ובהכרה במציאות. למרבה הצער הממשלה הזו, שנשענת על תומכי טרור אנטי ציוניים בתנועה האסלמית, מפיחה רוח במפרשי האלימות והטרור ועסוקה בטשטוש וטאטוא מתחת לשטיח".

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד): "מי ששם את האחים המוסלמים בראשות ממשלת ישראל בפועל, אחראי למצב הזה. כתוב: שאלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו. אבל אין מורא. אין דין ואין דיין. למשטרה אין מוטיבציה להתאמץ להביא פורעים לדין כי בתי המשפט מחזירים אותם מחוזקים יותר וגיבורים יותר לרחובות. המערכת הזו זקוקה לטיפול שורש.

    "התשובה היחידה לפרעות האלו, לרצח היהודים על ידי הערבים -"שלנו", היא בלשונם ובשפתם: נכבה. מי שמסית נגד מדינת ישראל במסגדים, מי שפועל באלימות כלפי יהודים מתוך מניעים לאומניים ונגד מדינת ישראל, צריך לתת את הדין ולהיענש בחומרה וכן לשלול את אזרחותו".



    0 תגובות