ח"כ אקוניס: "שורה ארוכה של חוקים יתוקנו עם הקמת הממשלה הבאה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אקוניס: "שורה ארוכה של חוקים יתוקנו עם הקמת הממשלה הבאה"

    ח"כ אופיר אקוניס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את השלכת חוקי המסתננים ע"י הקואליציה והבהיר כי כל החוקים שעברו כעת ישונו, "הם לא חוקי יסוד שצריך להם רוב מיוחד"

    צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) בריאיון הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להפגנת הימין הגדולה אמש ואמר, "הפגנות הם חלק הכרחי בדמוקרטיה הישראלית. השמאל מממן את ההפגנות במיליונים היום זה כבר הגיע לדעתי לעשרות מיליונים בשנה, לנו יש את הלבבות ואת האמביציה אבל בסוף צריך למממן את הדבר".

    אקוניס תקף את זריקת חוקי המסתננים ע"י הקואליציה, "מה שלא היה היום זה חוק המסתננים שיבלמו את העסקת המסתננים, זה חוק שסער בנט ואלקין, העלו על ראש שמחתם והנה עכשיו בלחץ של מרצ החוק לא הגיע למליאת הכנסת. כל פעם לחץ של רע"מ או מרצ מנהלים את הקואליציה זאת ממשלת שמאל פרוגרסיבית".

    לדברי אקוניס החוקים כנגד הדת ישונו מייד עם הקמת הממשלה, "הדברים הללו כנגד הרבנות הם הפיכים, זה לא חוקי יסוד, נתחיל מזה. יש כאן שורה ארוכה של חוקים שיתוקנו על הקמת הממשלה הבאה. הציבור צריך להפעיל לחץ על האנשים שהיו כביכול חלק מהימין, הרוב כעת לחוקים זה בגלל אלקין, וכד'".

    אקוניס הוסיף בביקורת ואמר, "אני לא רואה את יו"ר מועצת יש"ע יוצא נגד הממשלה הזו בעניין המדיני. אני גם לא רואה רבנים בציונות הדתית שמשמיעים קולם. איילת שקד מציגה את עצמה כאורתודוקסית והלחץ צריך להיות מופעל עליהם".

     



    0 תגובות