ח"כ ביטון על הקלטות היועמ"ש: "מקומם בצורה בלתי נתפסת"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ ביטון על הקלטות היועמ"ש: "מקומם בצורה בלתי נתפסת"

    ח"כ חיים ביטון התייחס לעינוי הדין שעבר יו"ר ש"ס דרעי בשנים האחרונות בראיון ל"מהדורת הבוקר" וההקלטות של היועמ"ש שהתפרסמו, "עם ישראל כולו הזדעזע לשמוע את הדברים הללו". ביטון התייחס לפגישת שני החכי"ם מיהדות התורה עם שקד, "כעת זה לא פוליטיקה. אנחנו מפסידים תקציבים ולא נפגשים איתם"

    חיים ביטון ואריה דרעי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חיים ביטון (שס) התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרדימן והתייחס להקלטות המקוממות של היועמ"ש שפורסמו אמש על התיק של דרעי שאמר, "ההר לא הוליד אפי' עכברון", ביטון התייחס לעינוי הדין שעבר דרעי בכל השנים האחרונות, "זה מקומם בצורה בלתי נתפסת. אבל יו"ר התנועה אריה דרעי ביקש מאתנו לא להתבטאות בנושא. אבל עם ישראל כולו הזדעזע לשמוע את הדברים הללו".

    ח"כ ביטון התייחס להיערכות המשותפת של ש"ס ויהדות התורה למאבק על זהות המדינה ללא הסיעות הנוספות ואמר, "הציונות הדתית וגם הליכוד לא בחוץ. באותה ישיבה דיברנו על נושאי דת ומדינה, הייתה הדיינות מסודרת מי אמור להיות בישיבה הראשונה כי זו הייתה יריית פתיחה לדבר גדול שקורה".

    ביטון הוסיף, "סמוטריץ' הוא אדם יקר, אבל אנחנו ככאלה שתמיד היינו ראש החץ בענייני דת ומדינה. גם חברי כנסת בליכוד רצו להצטרף ולהשתתף והם הצטרפו. זה כעת לא פוליטיקה זה לזעוק את הזעקה שיוצאת מהציבור".

    ביטון הבהיר כי "בנושא ההפגנות גדולי ישראל יחליטו. אנחנו לא פוחדים מהפגנות. היום אנשים חובשי כיפה מובילים את העניין נגד הדת, אם אלה כהנא ואורבך וכמובן בנט. אנחנו היינו בהלם מהקצב ואלו חלומות רבים שלהם".

    ביטון הזכיר כי אז "שמרן זצ"ל אמר אז על הבית היהודי "בית של גויים" זה צריך להבין מה זה חכם. אם יו"ר הוועדה לענייני דת זאת מילונבסקי שהם גרמו למינוי שלה. ליברמן הבהיר שתוך 60 יום תהיה רפורמת הגיור, לפי הסכם שיש לו. הכי מקומם אותי זה הוויכוחים בכאילו בין כהנא ומלינובסקי זה אחד הבדיחות הכי גדולות" תקף ביטון.

    ביטון התייחס לפגישה בין שקד לשני חברי כנסת מיהדות התורה ואמר, "בפוליטיקה מותר לעשות משחקים, אבל עכשיו זה כבר לא פוליטיקה. אם היא הייתה מבקשת להיפגש איתי, אנחנו אפי' בפרסה לא מדברים עם אותם אנשים. אפי' בתקציבים שאנחנו מפסידים אנחנו לא מדברים איתם".

     

     



    0 תגובות