ח"כ מוסי רז: "צריך לאסור את השימוש בבואש"

    נדב דוד No Comments on ח"כ מוסי רז: "צריך לאסור את השימוש בבואש"

    ח"כ מוסי רז בריאיון ל"מהדורת הבוקר" תוקף את אלימות המתנחלים כטענתו ומסביר את התסכול של הערבים לאור מבצע שומר החומות. וקורא למס שהוטל על החד פעמי "מס חברתי שיגרום לאנשים לחסוך כסף"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מוסי רז התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרידמן התייחס לגל הפיגועים שמתגבר לאחרונה ואמר, "צריך לדאוג תמיד. יש גלים כאלה ואחרים. בתוך הממשלה שאני יושב בה יש אנשים שתומכים בהמשך הכיבוש, זו ממשלה מורכבת של יהודים וערבים".

    על הודעת ועדת המעקב הערבית לצאת ולהפגין ברמלה בלוד ובעכו אמר רז, "זכותם להפגין. אבל צריך לזכור בשומר החומות נהרגו יותר פלסטינים מאשר יהודים. בלוד נהרג אזרח ערבי. והיו גם לינצ'ים נגד יהודים וערבים. אבל אין סימטריה כי יש משטרה ששייכת לרוב".

    על יוקר המחייה והטלת המיסים אמר רז, "הממשלה העבירה רפורמות חסרות תקדים, בעקבות המס על החד פעמי שהוא מאוד חברתי, כי אנשים יצרכו פחות חד פעמי וזה יחסוך להם כסף. אנחנו לא יכולים להתעלם מזה שאינפלציה היא עולמית. אנחנו תלויים במחירים באירופה ולכן אנחנו מושפעים מעליית המחירים שם".

    על השימוש בבואש המשטרתי אמר רז, "אני חושב שצריך לאסור את השימוש בבואש, בוודאי שלא ישתמשו בו ברחובה של עיר. זה לא נכון שמשתמשים רק נגד חרדים, לדוגמא בנובמבר השתמשו 16 פעמים באותו חודש נגד חרדים, ערבים וימנים".

    על חקירות נתניהו: "נקודה באה בסוף משפט. יש פרשנים מסוימים חושבים שכעת הוא לא יורשע ויש שחושבים הפוך. אני אקבל כל החלטה שיחליט בית המשפט".



    0 תגובות