ח"כ לוין: "היו דברים מסויימים שנתניהו עמד עליהם ולא וויתר בשון מחיר"

    נדב דוד No Comments on ח"כ לוין: "היו דברים מסויימים שנתניהו עמד עליהם ולא וויתר בשון מחיר"

    לראשונה ח"כ בכיר מהליכוד יריב לוין התייחס לריאיון עם נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, בו ביקר את ראש הממשלה לשעבר נתניהו כי לא רצה באמת הסכם שלום עם הפלסטינים. לוין ביקר את הנהגת ההתיישבות שטרפדה את החלת הריבונות ביו"ש

    צילום: קובי גדעון לעמ
    6:54
    19.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on כשאנטישמים מחזירים בתשובה | פרשת מצורע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת סיעת הליכוד היום (שני) בכנסת התייחס מרכז האופוזיציה ויו"ר סיעת הליכוד יריב לוין בחלק הסגור של הסיעה לסיפור שהתפוצץ בזמן האחרון על יחסי טראמפ נתניהו לאחר הדחתו של הנשיא: "כולנו מוקירים לנשיא ארה"ב לשעבר תודה על הדברים העצומים שעשה למען מדינת ישראל" אמר לוין.

    לוין הוסיף כי "כמי שהיה שותף לחלק מהדברים אני אומר שהיו דברים מסויימים שראש הממשלה נתניהו עמד עליהם ולא היה מוכן לוותר עליהם בשום מחיר. הלא המוחלט למדינה פלסטינית היא דוגמה מובהקת לזה, כפי ששמעו בהקלטות של טראמפ" ציין לוין את עמידתו האיתנה של נתניהו גם מול נשיא אוהד.

    לוין הבהיר את ההצלחה הלא רגילה של נתניהו שכמעט והביאה להחלת הריבונות עם ביקורת על הנהגת ההתיישבות, "נתניהו הצליח בפעולה מדינית מזהירה להגיע למצב שבו הצלחנו לשים את הדרישות האלה בצד ולמקד את כל השיח מול ארה״ב במאמץ של החלת ריבונות והישגים אדירים. לצערי הנהגת ההתיישבות במקום להתגייס ולעזור לנו, עשתה ההפך" האשים לוין.



    0 תגובות